Gå til innhold

Takk til Sør


Gjest inif

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg leser mye på DOL, men er ikke så flink til å skrive selv. Jeg blir rett og slett litt skremt av de hatefulle svarene en del får, og kanskje særlig du. Har et behov for å takke deg for alt det du skriver, for den stemmen du er her inne - du virker intelligent, belest, empatisk og svært tålmodig. Jeg er feig som ikke forsvarer deg her inne, men vi i alle fall at vi nok er mange anonyme som følger deg og i alle fall i det virkelige liv forsvarer det du står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. Det varmer, og jeg vet det er mange som deler ditt synspunkt. Trakasseringen av romfolket er skamfull.

Du er ikke "feig"; alle behøver ikke delta, og jeg er sikker på at du gjør det du kan på andre arenaer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kongen dy.

''Jeg blir rett og slett litt skremt av de hatefulle svarene en del får, og kanskje særlig du.''

Da har du også kanskje fått med deg all persontrakasseringen han bedriver, og ikke minst alle løgnene han er tatt i. Men hensikten helliger midlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg blir rett og slett litt skremt av de hatefulle svarene en del får, og kanskje særlig du.''

Da har du også kanskje fått med deg all persontrakasseringen han bedriver, og ikke minst alle løgnene han er tatt i. Men hensikten helliger midlet?

''Da har du også kanskje fått med deg all persontrakasseringen han bedriver, og ikke minst alle løgnene han er tatt i. Men hensikten helliger midlet? – kongen dy.''

Man får i hvert fall med seg alle *påstandene* om dette, men eksemplene (bortsett fra et og annet) glimrer med sitt fravær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord og ned

Joda. Psykoer både i og utenfor murene pleier å få støtteerklæringer og fanpost, spesielt fra kvinner.

Så det er lite nytt i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...