Gå til innhold

Å ikke kunne eie sine egne innlegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er leit fordi jeg er redd for å bli gjenkjent i alt jeg har skrevet. Tenk om naboen er på dol og kjenner meg igjen, lærerne til barna mine, legen min, osv.

Men maiapril, det er jo slik man må hele tiden ha i bakhodet når man skriver på nett. Der er mennesker her her som skriver milevis langt mer detaljert enn hva du gjør, jeg ville ikke uroet meg ang dine innlegg men gjør deg litt mindre "synlig" fremover.

Gjest maiapril

Men maiapril, det er jo slik man må hele tiden ha i bakhodet når man skriver på nett. Der er mennesker her her som skriver milevis langt mer detaljert enn hva du gjør, jeg ville ikke uroet meg ang dine innlegg men gjør deg litt mindre "synlig" fremover.

Ja, det beste er vel å skifte nick... -igjen. Jeg blir så paranoid...

Og når psykdommen min gjør meg sånn at jeg bare MÅ hive meg inn i diskusjoner om dette og hint, så er det ikke greit. Sånne som meg skulle hatt forbud mot å skrive på nett.

Ja, det beste er vel å skifte nick... -igjen. Jeg blir så paranoid...

Og når psykdommen min gjør meg sånn at jeg bare MÅ hive meg inn i diskusjoner om dette og hint, så er det ikke greit. Sånne som meg skulle hatt forbud mot å skrive på nett.

''Og når psykdommen min gjør meg sånn at jeg bare MÅ hive meg inn i diskusjoner om dette og hint, så er det ikke greit. ''

Jeg har aldri hørt om sykdommer som med nødvendighet gjør at man må hive seg inn i nettdiskusjoner. Du KAN selvfølgelig la være om det er det du ønsker :-)

Annonse

Gjest maiapril

''Og når psykdommen min gjør meg sånn at jeg bare MÅ hive meg inn i diskusjoner om dette og hint, så er det ikke greit. ''

Jeg har aldri hørt om sykdommer som med nødvendighet gjør at man må hive seg inn i nettdiskusjoner. Du KAN selvfølgelig la være om det er det du ønsker :-)

Ja, du har rett. Ingen god idè å skylde på sykdom. Jeg alene har ansvaret.

Gjest maiapril

'' Jeg alene har ansvaret.

– maiapril''

Men det er nettopp det som er så frustrerende! *Sukk*

'' Jeg alene har ansvaret.

– maiapril''

Men det er nettopp det som er så frustrerende! *Sukk*

''Men det er nettopp det som er så frustrerende! *Sukk*''

Hehe... nettopp!

(Vi har sannsynligvis alle noe vi kunne ønske kunne bortforklares med en eller annen form for sykdom - og hvis vi ikke har noe ved oss selv eller vår egen atferd som vi kunne ønske å bortforklare, så spørs det om vi da ikke nettopp oppfyller kriteriene for en eller annen diagnose....*s*)

Gjest maiapril

''Men det er nettopp det som er så frustrerende! *Sukk*''

Hehe... nettopp!

(Vi har sannsynligvis alle noe vi kunne ønske kunne bortforklares med en eller annen form for sykdom - og hvis vi ikke har noe ved oss selv eller vår egen atferd som vi kunne ønske å bortforklare, så spørs det om vi da ikke nettopp oppfyller kriteriene for en eller annen diagnose....*s*)

hehe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...