Gå til innhold

Kreft og søsken- Jubalong70


Gjest Ikke akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke akkurat nå

Hei!

Vi fikk en trist beskjed i dag. Bror til min yngste datters bestevenninne har fått en svulst i magen. Han har hatt vondt i ryggen lenge og gått til fysioterapibehandling som nå har vist seg å være feil behandling. De fikk knapt startet sydenturen før den endte på sykehus der nede. En svulst som har fått vokse lenge dessverre. Operasjon i morgen.

Foreldrene har det nå helt jævlig selvsagt og datteren har vært her i dag og skal sove her i natt og jeg har sagt at hun kan være her både dag og natt så lenge det er behov, noe de var glade for.

Hva mer kan jeg gjøre for dem nå fremover? Hva slags hjelp satte du og mannen din mest pris på i samme situasjon? Hva er best for søsken? Er det best at de bor hjemme mest mulig og får se foreldrene eller er det best at de bor mest mulig hos andre. Jeg tenkte at hun gjerne kan bo her. Hvis dette vil vare en stund utover høsten så er det ikke noe ekstra jobb for meg. Jentene pleier å gå sammen til skolen hver dag, de er sammen etter skolen hver dag, de går i samme klasse, har de samme leksene og går på de samme fritidsaktivitetene. De er 11 år.

Hva slags hjelp fikk dere og hva slags hjelp satte dere mest pris på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frillen

Du er hjertevarm :) Her tenker jeg litt at veien blir til mens man går. Man kan ikke se alle mulige behov og gode løsninger for å dekke dem her og nå.

Håper alt går godt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...