Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en sår, litt sviende kløe i underlivet. Den er ikke inne i skjeden, men rundt de indre kjønnsleppene, rundt tuppen og innerst. Har ingen blemmer eller liknende, utenom det som jeg bestandig har hatt der. Det føles mer som om de indre og ytre kjønnsleppene gnis mot hverandre, slik at det blir irritert og sårt. Dette er et problem! Innimellom kan det virke som det flytter seg litt oppover mot klitoris, men er i hovedsak konsentrert . I tillegg er det en litt annen kløe, definitivt kløe, ytterst på kjønnsleppene. Blir lettere sprø av dette når det står på.

Har bare hatt en seksuell partner, og vi fullbyrdet aldri noe samleie. Lurer på om det kan være herpes. Hvor lang tid vil det ta fra man er smittet, til man merker det? Jeg hadde et slik kløeliknende... utbrudd... i fjor på denne tiden, det var mens jeg var sammen med denne gutten. Det begynte omtrent da vi hadde vært sammen i to uker. Varte i varierende grad i en måneds tid. Sleit endel psykisk i forhold til han, kan det ha vært en form for reaksjon? Dessuten var det midt i eksamenstida, høres kanskje dumt ut, men jeg lurer på om det kan ha noe med det å gjøre også?

Jeg har ingen spesiell form for utflod, kanskje litt mindre enn vanlig, men ikke mye. Det lukter ingenting, og har ingen spesiell farge. Dessuten prøvde jeg Canesten i fjor, men dte hjalp ingenting. I sommer begynte jeg på p - pillen Yasmin, tror neppe dette har noen virkning på dette, da jeg ikke brukte det i fjor. Har forsøkt å bruke bomullstruser, men det gjør ikke noe videre til eller fra. Heller ikke bukser eller skjørt. Dessuten bruker jeg for det meste vann når jeg vaske rmeg i underlivet, noen ganger med Dr.Greve intimvask.

Det bør kanskje sies at jeg sliter med kronisk håndeksem som blir verre med høsten og vinteren. Her jeg bor er det veldig skiftende vær for tiden, typisk indre Østland.Merker det VELDIG godt på henda. Kan det ha noen sammenheng? I forbindelse med denne eksemen at jeg bruker en tynt lag med hydrokorteson hver kveld, og jeg har jo onanert etter at jeg har tatt på meg denne salven (har ikke tenkt på det). Kan det være en reaksjon på dette? Sliter en del med reaksjoner på diverse sminkeprodukter o.l. i ansiktet.

Håper dere kan få noe fornuftig ut av dette, og kan hjelpe meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38188-kl%C3%B8e-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Muligens skyldes plagene at du har tedens til eksem i underlivet. I så fall kan hydrokortsion lindre.

Mitt råd er at du kontakter legen din for en undersøkelse slik at du får stillet en sikker diagnose.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38188-kl%C3%B8e-i-underlivet/#findComment-144719
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...