Gjest Belli Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Jeg går på yrkesrettet attføring, og er nå gravid i 26nde uke. Har nå fått en hospiterings plass, men lurer på hvordan det forholder seg med sykemeldingd når en går på attføring? Sliter med veldig dårlig søvn, bekken-smerter og andre typiske gravideting. Men hvis eventuelle sykemeldinger blir trukket fra attføring, kan jeg bare glemme å bli syk... Jeg har ikke opparbeidet meg fødselsperm, så det skal min samboer ta. Jeg må tilbake i vedtaket etter 6 uker, men vet att jeg kan være sykemeldt i 1 mnd, etter disse ukene. Da får jeg utbetalt attføring, men ikke utover den mnd. Er 1 mnd, en kvote som fordeles utover hele attføringen? Om jeg skulle bli sykemeldt nå, mister jeg da muligheten til å ta sykemelding i forbindelse med barseltiden hjemme? Håper noen kan hjelpe meg, jeg er litt fortivilet... 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Dersom du blir sykmeldt (eller av andre grunner må avbryte attf.opplegget) over 1 mnd skal aetat vurdere m attf.tiltaket kan fortsette som planlagt eller om du må til Tk for vurdering av f.eks rehab.penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.