Gå til innhold

Attføring/sykemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på yrkesrettet attføring, og er nå gravid i 26nde uke. Har nå fått en hospiterings plass, men lurer på hvordan det forholder seg med sykemeldingd når en går på attføring? Sliter med veldig dårlig søvn, bekken-smerter og andre typiske gravideting. Men hvis eventuelle sykemeldinger blir trukket fra attføring, kan jeg bare glemme å bli syk...

Jeg har ikke opparbeidet meg fødselsperm, så det skal min samboer ta. Jeg må tilbake i vedtaket etter 6 uker, men vet att jeg kan være sykemeldt i 1 mnd, etter disse ukene. Da får jeg utbetalt attføring, men ikke utover den mnd. Er 1 mnd, en kvote som fordeles utover hele attføringen? Om jeg skulle bli sykemeldt nå, mister jeg da muligheten til å ta sykemelding i forbindelse med barseltiden hjemme?

Håper noen kan hjelpe meg, jeg er litt fortivilet...

Fortsetter under...

Irene Grøneng
Skrevet

Dersom du blir sykmeldt (eller av andre grunner må avbryte attf.opplegget) over 1 mnd skal aetat vurdere m attf.tiltaket kan fortsette som planlagt eller om du må til Tk for vurdering av f.eks rehab.penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...