Gå til innhold

Menstruasjon etter fødsel


Gjest sinnis

Anbefalte innlegg

Gjest sinnis

Jeg fikk en vanlig menstruasjon 6 mnd og 2 dager etter fødsel. Tenkte da at mensen var tilbake..

Men nå har det gått 3 uker siden jeg skulle hatt mensen hvis den skal følge vanlig syklus. Tok en graviditetstest når jeg hadde gått 1 uke over, og den var negativ (tok den ikke med morgenurin, men de skal jo være ganske sikre de testene uansett)

Er det vanlig at man får en menstruasjon og så forsvinner den igjen?? Jeg ammer, det har vel kanskje noe å si?

Burde jeg ta en test til?? Jeg er så sulten for tiden, føler jeg vil ha mat hele tiden, og ikke blir mett :-P Så da begynner man å innbille seg ting...

Håper noen med erfaring vil gi meg et svar.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...