Gå til innhold

Laguna


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Jeg drømte om deg i natt! Eller det vil si, vi treftes NESTEN. Jeg var på ferie sammen med familien i Nord-Sverige og vi kom til et lite tettsted, og så hadde jeg på en eller annen måte fått vite at her bodde du og samboeren.

Men jeg visste jo ikke hva du het på ordentlig, og jeg kunne jo ikke spørre etter Laguna heller.... Så vi kjørte litt rundt og kikket på folk, var på lokalbutikken og handlet mat og jeg hørte etter hva folk pratet om, om de snakket om et ungt par eller om en svigermor.... ;-)

Så - endelig hadde vi visst funnet ut hvor huset deres var - og jeg var veldig spent.

Men så våknet jeg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Næh - denne så jeg nå! :D

Så artig å bli drømt om da! Skulle du dukke opp i byen min på ordentelig er du hjertelig velkommen både på en lang slarv, kaffe, øl og i det hele tatt! ;)

Hehe, artig!

Pleier aldri å kikke på meldingsforumet, men kom tilfeldig innom, og vips, der så jeg navnet mitt..Stas! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh - denne så jeg nå! :D

Så artig å bli drømt om da! Skulle du dukke opp i byen min på ordentelig er du hjertelig velkommen både på en lang slarv, kaffe, øl og i det hele tatt! ;)

Hehe, artig!

Pleier aldri å kikke på meldingsforumet, men kom tilfeldig innom, og vips, der så jeg navnet mitt..Stas! :D

Hei :-)

Ja, dette drømte jeg jo faktisk i sommer.... Hadde nesten glemt det nå.

Takk for invitasjonen - er nok sjelden på dine kanter, men en vet jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...