Gå til innhold

XbellaX og frida frosk


Gjest germinate

Anbefalte innlegg

Gjest germinate

Jeg er glad for at dere frarådet meg å søke større stilling. Det ville ikke gått, over tid. Det ville høyst sannsynlig ha ført til sykemeldinger.

Det ønsker jeg ikke, for jobben betyr mye for meg, den gir meg enormt mye og er også en viktig årsak til min tilfriskning.

Jeg har igjen hatt noen tøffe dager pga mye jobb, og det er nok bedre å fungere i en deltidsstilling enn å ikke fungere i en heltidsstilling, jeg må bare innse det. Kanskje ville jeg fungert bedre i en annen jobb, for det er en krevende jobb jeg har. Men samtidig gir den meg veldig mye, og jeg elsker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å høre, germinate. Heltidsstillinger er ikke alfa omega når man er syk, ikke bare skal man faktisk fungere fullt ut på jobb men man skal også ha et l i v utenom arbeidstiden. Jeg håper du går en fin august i møte, forhåpentligvis med litt ferie og noen fine soldager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germinate

Så fint å høre, germinate. Heltidsstillinger er ikke alfa omega når man er syk, ikke bare skal man faktisk fungere fullt ut på jobb men man skal også ha et l i v utenom arbeidstiden. Jeg håper du går en fin august i møte, forhåpentligvis med litt ferie og noen fine soldager :-)

fant en god løsning på det sist, at jeg heller stiller meg fleksibel og tar på meg ekstra vakter, for jeg får stadig spørsmål om det. utfordringen blir da å passe på at jeg ikke tar på meg for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...