Gå til innhold

Dekkes ikke bekkenløsningsplager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har slitt med bekkenløsningsplager i 3 år nå; min datter er 2,5 år.

Jeg driver et regnskapsbyrå som selvstendig næringsdrivende, og er altså ikke ansatt noe sted.

Problemet er at jeg nå begynner å bli for dårlig til å få jobben gjort. Smerter i bekkenpartiet hver dag med stråling nedover bena, og tilhørende nakkesmerter. Bena dover også bort, og det er vanskelig å både sitte og stå.

Nå får jeg omsider fri fysioterapi etter den nye forskriften, men annen behandling som kiropraktor dekkes fortsatt ikke.

Ettersom kun fysioterapi ikke virker for meg, er da mitt eneste alternativ å søke om uføretrygd etterhvert, eller har Trygdeetaten andre alternativer for de som ikke har råd til å koste behandlinger selv?

Jeg gikk nemlig til kombinert fysioterapi/kiropraktor tidligere og ble mye bedre, men har ikke råd lenger..(400,-/time).

Vil gjerne ha noen råd om hva jeg kan gjøre.

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

Irene Grøneng
Skrevet

Alternativene er støtte fra sosialkontoret, du kan også kreve fradrag på skatten for store sykdomsutgifter (snakk med lign.ktr om særfradrag).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...