Gå til innhold

Lion


tonie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Også jeg som hadde glemt innlegget allerede! Aldri lurt å gjøre noen oppmerksom på andres synder - repetisjon øker sannsynligheten for at noe huskes...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som hadde glemt innlegget allerede! Aldri lurt å gjøre noen oppmerksom på andres synder - repetisjon øker sannsynligheten for at noe huskes...*s*

*gulp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liiiiion

Har jeg sagt at du er innmari fin på håret og sånn? *S*

Smella på deg, tonie.

Mulig du må gå litt stille i dørene fremover ellers skal jeg sørge for at du blir til toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liiiiion

Også jeg som hadde glemt innlegget allerede! Aldri lurt å gjøre noen oppmerksom på andres synder - repetisjon øker sannsynligheten for at noe huskes...*s*

*Fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smella på deg, tonie.

Mulig du må gå litt stille i dørene fremover ellers skal jeg sørge for at du blir til toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie;-)

*tusler meget stille ut og finner tannbørsten*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liiiiion

*tusler meget stille ut og finner tannbørsten*

:-)

Det tror jeg du gjør lurt i. En annen ting som er vel så lurt er å slå på msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her er det bare å finne en annen arena...

Du får sale opp kua di igjen, vet du. Der har jeg i alle fall funnet trøst mang en gang. De er trofaste, de kyrne.

Hvordan blir det med turen, forresten? Er du i form til å ta noen Englandstur nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liiiiion

Du får sale opp kua di igjen, vet du. Der har jeg i alle fall funnet trøst mang en gang. De er trofaste, de kyrne.

Hvordan blir det med turen, forresten? Er du i form til å ta noen Englandstur nå?

Tur? Hører jeg tur? *Melder seg frivillig.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sale opp kua di igjen, vet du. Der har jeg i alle fall funnet trøst mang en gang. De er trofaste, de kyrne.

Hvordan blir det med turen, forresten? Er du i form til å ta noen Englandstur nå?

Vel, den terrorfrykten har stoppet meg litt. Men jeg leser i turistbrosjyrer hver morgen. Lysten på å reise avtar derimot utover dagen. Med litt økt motivasjon, kommer jeg meg nok av gårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg du gjør lurt i. En annen ting som er vel så lurt er å slå på msn.

Virker ikke :-) Maskinen min hadde et lite sammenbrudd her om dagen. Det er helt sant.

Må få fiksa det snart. Kanskje på torsdag. Klarer du å vente med å skjelle meg ut til da? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...