coldfuse Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 Hei! Jeg er ganske ofte forkjølt - noe som er veldig plagsomt siden jeg synger, og alt slimet legger seg på stemmebåndene. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan styrke immunsystemet mitt og forhindre at jeg blir forkjølt så ofte. Hvilke produkter? Hvor mye? Takk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 Jeg ville prøvd C-vitaminer 2000 mg, Solhatt 20 dråper i et glass vann og masse hvitløk. 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 Sunn mat, jevnlig mosjon, tilstrekkelig med søvn, psykisk trivsel og aller viktigst - god håndhygiene ! 0 Siter
coldfuse Skrevet 8. november 2001 Forfatter Skrevet 8. november 2001 Jeg ville prøvd C-vitaminer 2000 mg, Solhatt 20 dråper i et glass vann og masse hvitløk. Dorthe, hvor ofte skal ta dette da? Hva kan jeg ta daglig? Tran, Sanasol, C-vitaminer, hvitløkstabletter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.