Gå til innhold

Islam på sitt verste!

Anbefalte innlegg

''Forferdelig! Grusomt! Jeg har ikke ord som dekker hva jeg føler.''

Enig, hjerteskjærende og skrekkelig, jeg mangler også ord her!

''Slike galninger må aldri få ta over den vestlige verden, -som de ønsker og har som målsetting.''

Enig igjen, men husk at "de" ikke er muslimer flest, og at det er en grunn til at mennesker flykter og/eller søker asyl. Ekstremisme er som regel et utslag av fattige kår, politisk / religiøs undertrykking, krrigshandlinger, forfølgelse osv.

At "de" skal overta Europa eller verden forøvrig er skremselspropaganda.

''Ekstremisme er som regel et utslag av fattige kår, politisk / religiøs undertrykking, krrigshandlinger, forfølgelse osv.''

Tja, skal vi se: Bin-Laden kom fra en stytrik familie. Det hyperreilgiøse landet hans Saudi-Arabia var ikke religiøst nok for ham. Krigshandliger? Nope, han måtte reise vekk fra sitt land for å få krig. Forfølgelse? på ingen måte (før han detonerte sine første terrorbomber).

Han var ikke hakket mer eller mindre fattig, religiøst undertrykt, eller plaget av krig enn Breivik, for å dra en relevant paralell.

4 a v4 feil. Beklager, stryk til deg. Heller ikke denne gang lyktes det å bortforklare islamsistisk galskap med standard floskler. Prøv igjen.... eller helst ikke.

''At "de" skal overta Europa eller verden forøvrig er skremselspropaganda.''

Selvsagt er det ikke det. Tvert i mot er det matematikk på lavt ungdomsskolenivå. ref.

Fortsetter under...

''Forferdelig! Grusomt! Jeg har ikke ord som dekker hva jeg føler.''

Enig, hjerteskjærende og skrekkelig, jeg mangler også ord her!

''Slike galninger må aldri få ta over den vestlige verden, -som de ønsker og har som målsetting.''

Enig igjen, men husk at "de" ikke er muslimer flest, og at det er en grunn til at mennesker flykter og/eller søker asyl. Ekstremisme er som regel et utslag av fattige kår, politisk / religiøs undertrykking, krrigshandlinger, forfølgelse osv.

At "de" skal overta Europa eller verden forøvrig er skremselspropaganda.

''Enig igjen, men husk at "de" ikke er muslimer flest, og at det er en grunn til at mennesker flykter og/eller søker asyl. Ekstremisme er som regel et utslag av fattige kår, politisk / religiøs undertrykking, krrigshandlinger, forfølgelse osv.''

Pisspreik fra endre til annen. Ekstremisme og undertrykking ligger i islams natur. Og som valget i Egypt viser, det er dette muslimer vil ha. Derfor må faenskapet stoppes før det slår rot her.

Slettes ikke. Det er enkel matematikk.

''Ekstremisme er som regel et utslag av fattige kår, politisk / religiøs undertrykking, krrigshandlinger, forfølgelse osv.''

Tja, skal vi se: Bin-Laden kom fra en stytrik familie. Det hyperreilgiøse landet hans Saudi-Arabia var ikke religiøst nok for ham. Krigshandliger? Nope, han måtte reise vekk fra sitt land for å få krig. Forfølgelse? på ingen måte (før han detonerte sine første terrorbomber).

Han var ikke hakket mer eller mindre fattig, religiøst undertrykt, eller plaget av krig enn Breivik, for å dra en relevant paralell.

4 a v4 feil. Beklager, stryk til deg. Heller ikke denne gang lyktes det å bortforklare islamsistisk galskap med standard floskler. Prøv igjen.... eller helst ikke.

Selvsagt er det ikke det. Tvert i mot er det matematikk på lavt ungdomsskolenivå. ref.

''Han var ikke hakket mer eller mindre fattig, religiøst undertrykt, eller plaget av krig enn Breivik, for å dra en relevant paralell.

4 a v4 feil. Beklager, stryk til deg. Heller ikke denne gang lyktes det å bortforklare islamsistisk galskap med standard floskler. Prøv igjen.... eller helst ikke.''

Jeg har naturlig nok ikke uttalt meg om Bin Laden eller Breivik, tok utgangspunkt i ts sitt innlegg. Disse står i en særstilling, noe jeg tror du vet.

Tipper du er ikke er pur ung og har en viss skolering, men bruk gjerne meg som spyttebakke om det gjør deg lykkelig.

Annonse

Gjest Nord og ned.

''Han var ikke hakket mer eller mindre fattig, religiøst undertrykt, eller plaget av krig enn Breivik, for å dra en relevant paralell.

4 a v4 feil. Beklager, stryk til deg. Heller ikke denne gang lyktes det å bortforklare islamsistisk galskap med standard floskler. Prøv igjen.... eller helst ikke.''

Jeg har naturlig nok ikke uttalt meg om Bin Laden eller Breivik, tok utgangspunkt i ts sitt innlegg. Disse står i en særstilling, noe jeg tror du vet.

Tipper du er ikke er pur ung og har en viss skolering, men bruk gjerne meg som spyttebakke om det gjør deg lykkelig.

''Jeg har naturlig nok ikke uttalt meg om Bin Laden eller Breivik, tok utgangspunkt i ts sitt innlegg. Disse står i en særstilling, noe jeg tror du vet.''

Du snakket om ekstremisme på generelt grunnlag. Leser du ikke dine egne ord? Bin-laden sto slett ikke i noen særstilling. Nesten alle hans medsamensvorne hadde samme utgangspunkt. Hvorfor bare _må_ du lyve i annenhver setning? gjør det deg glad?

''Tipper du er ikke er pur ung og har en viss skolering, men bruk gjerne meg som spyttebakke om det gjør deg lykkelig''

Og hesketeknikker med aldere og utdanning har hva her å gjøre? Nei, jeg blir ikke glad av løgn og fornektelse, og nei jeg snuser ikke og trenger derfor ingen spyttebakke. Ellers takk.

Gjest signerer ikke

''Ja, og jeg drister meg til å si at de må være mindre intelligente. Mange av dem må vel være på grensa til å være PU.

Sånne folk kan vi ikke få inn i landet med mindre de gjennomgår flere års kursing om hvordan en sivilisert kultur er og fungerer. Håpet er jo da at de _kanskje_ lærer noe.

Bestått = søke om opphold. Ikke bestått = på hue og ræva ut.''

Hmm, hvor tok du din høyere utdanning?

Grunnlag for utkastelse, eller?

Hadde jeg fortalt deg hva jeg er utdannet som, hadde du blitt målløs! ;)

Uansett, det er jommen på tide at vi vaskeekte nordmenn står opp og forsvarer landet vårt. Ikke noe galt i å være stolt av landet sitt og forsvare dets kultur.

Vi må ikke være så naive... og tro at islam er en fredelig, snill og harmonisk religion, og at de fleste muslimer som er her i landet er likedan. Det er et faktum at muslimer generelt (fordi de bekjenner seg til den onde religionen islam) faktisk har som mål å overta vesten og verden. De sniker seg inn i politikken, styre og stell. Vips, en dag er de i flertall på Stortinget og sitter til og med i regjering og innfører Sharia-lover. Jeg er blant annet ikke interessert i at barnebarna mine skal måtte gå i hijab fra de er 10 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...