Gjest Ladytron Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Har fått influensa og orker ikke å gjøre så mye. Da blir det mer tid til å tenke, det kommer det ikke så mye godt ut av. Tips til noen ok, mindre krevende aktiviteter som kan gjøres fra sofaen? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Strikke, lese, se TV, legge kabal, snakke i telefonen og sikkert mye annet. God bedring :-) 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Strikke, lese, se TV, legge kabal, snakke i telefonen og sikkert mye annet. God bedring :-) Takk poncho På dager som denne skulle jeg ønske at jeg hadde lært meg å strikke Skal prøve å se litt TV, kan være jeg sovner, men det hadde gjerne ikke vært så ille heller... 0 Siter
Gjest Er vel ikke influensatid nå.... Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 God bedring....vondt å være så sjuk! Men det går vel ikke influensa på denne tiden? 0 Siter
Axcia Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Shoppe på nett, noe nytt til høsten :-) God bedring :-) 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 God bedring....vondt å være så sjuk! Men det går vel ikke influensa på denne tiden? Takk Nei, stusset litt på det selv, men tenkte det måtte være influensa siden jeg har de typiske symptomene (feber, vond hals, leddsmerter, forkjølelse). Men nå leser jeg på wikipedia at influensaen kommer hver vinter, så da er vel dette bare forkjølelse med mer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.