stjernestøv Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Det er vel akseptabelt å ta seg noen cider, selv om man har en psykisk lidelse? Er i grunn ganske lei av det psykiske nå.... Men jeg tar medisinene mine, er bare redd for å bli syk. Hater å være syk. Synes det er urettferdig at jeg må ta medisin når jeg egentlig ikke vil, men jeg må jo....ellers blir jeg syk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2012 Forfatter Skrevet 1. september 2012 Ble så uvel nå at jeg angrer. Ikke bra med alkohol 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2012 Forfatter Skrevet 1. september 2012 Ble så uvel nå at jeg angrer. Ikke bra med alkohol :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2012 Forfatter Skrevet 1. september 2012 :-) Bare tuller jeg! Slett dette...please! :-) 0 Siter
Gjest Partytime Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Bare tuller jeg! Slett dette...please! :-) Skål! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2012 Forfatter Skrevet 1. september 2012 Skål! Hehe, nei jeg ville ikke drikke likevel. Gikk over til sjokolade Men føler meg vel like elendig av det,phu! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.