idsr Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Jeg fikk diagnosen blærekatar i mars, og gikk kur for dette.Var så en tur i alpene. I tiden senere har jeg vært øm og til tider litt vondt oppå og på begge sider av hva jeg tror kalles venusberget? Dette var ikke direkte plagsomt den første tiden, da jeg ikke kjente mye til det. Iløpet av sensommeren tiltok smertene, og etterhvert gikk jeg til lege med problemet. Legen nikket og neiet på mine antagelser og sa ikke mye selv.Medisiner på muskelbetennelse, urinveisinfeksjoner og mere ble tatt. Ultralyd viser ingenting. urinprøve viste en gang blod i urin, en annen gang bakterier. Dette førte til to dyre kurer med sterk medisinering mot urinveisinfeksjon. Har vært til lege flere ganger men føler han ikke kan noe særlig om mitt problem. Medisinene jeg har prøvd har virket til midt i eller slutten av kuren, før smertene har tiltatt igjen.Har i det siste prøvd tranebærstabletter etter forslag fra andre, og ble smertefri i hele 4 dager!!!!! Det hender også at jeg blir noen timer smertefri etter samleie.. Får også meget vondt av å gå turer med noe lengde... Denne smerten ødelegger virkelig hverdagen min, selv om jeg er frisk ellers... Hadde vært meget glad om jeg fikk svar.. På forhånd tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38342-smerter-i-bl%C3%A6rerundt-venusberg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Så vidt jeg forstår får du smerter ved "Venusberget" når du går. Dersom disse smertene ikke kommer når du later vannet ser jeg ingen grunn til å tro at dette har noe med urinen å gjøre.Det er ikke mulig å stille noen diagnose utifra det du skriver. Kanskje en idrettlege kunne hjelpe deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38342-smerter-i-bl%C3%A6rerundt-venusberg/#findComment-145510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.