Gjest elzea Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 er det et tegn på mani at man har behov for å provosere fremmede på gata fordi man er fornærmet over deres antatte synspunkter pga dere kultur/religion? er det tegn på mani at man skriker og hyler på gata? hva med latteranfall? kan man ha mani selv om man sover, om man har mye press i hodet og deler for mye privat, kan det skyldes for lav dose litium? 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Dette kan absolutt være tegn på mani. 0 Siter
Gjest Labolina Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Kan være det, men jeg vil ikke si kategorisk nei eller ja. Råder deg til å få tatt et litiumspeil i morgen. Sørg for å ta kveldsdosen din slik at det går 12 timer til du tar blodprøven. Man kan ta det hos fastlegen, og analysen er så enkelt at resultatet er der raskt. På grunnlag av resultatet og det du sliter med, kan man se på hvordan man kan justere på dosen. 0 Siter
Gjest elzea Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Kan være det, men jeg vil ikke si kategorisk nei eller ja. Råder deg til å få tatt et litiumspeil i morgen. Sørg for å ta kveldsdosen din slik at det går 12 timer til du tar blodprøven. Man kan ta det hos fastlegen, og analysen er så enkelt at resultatet er der raskt. På grunnlag av resultatet og det du sliter med, kan man se på hvordan man kan justere på dosen. jeg vet da vel det, har tross alt brukt medikamentet i 10 år! men er i utlandet så det får jeg ikke gjort med det første. var heller ikke det jeg spurte om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.