Gondor Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Jeg tar nå 6 mg fluanxol i stede for 4 mg. Det hjelper mot uutholdelig kaos og tankekjør. Det brøler oppe i hodet mitt. Nå har kaoset flyttet seg helt bakerst i hodet og det er veldig lavt.Jeg føler meg helt fin og våken. Kanskje litt mer "tom". Jeg vet det kaoset kommer av at jeg har sluttet å drikke. Det er litt feigt kanskje å ta medisiner for å slippe unna kaoset. Men det er bedre enn å fly avgårde å kjøpe øl. Eller hva? 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Fluanxol eller ikke fluanxol, -jeg er redd du må tåle å ha det jævelig en periode skal du komme deg videre. 0 Siter
Gondor Skrevet 9. september 2012 Forfatter Skrevet 9. september 2012 Fluanxol eller ikke fluanxol, -jeg er redd du må tåle å ha det jævelig en periode skal du komme deg videre. Du har vel rett i det. Jeg får bruke alle de hjelperene jeg har. For en kamp! 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Du har vel rett i det. Jeg får bruke alle de hjelperene jeg har. For en kamp! Det betyr ikke at ikke fluanxol kan hjelpe deg i blant, det handler ikke om skrelle av seg alt av beskyttelse å stå der naken men bruke det/ de mulighetene man har med vett og tåle at det gjør vondt. Smerten du kjenner nå er garantert jævelig men den er midlertidig. 0 Siter
Gondor Skrevet 9. september 2012 Forfatter Skrevet 9. september 2012 Det betyr ikke at ikke fluanxol kan hjelpe deg i blant, det handler ikke om skrelle av seg alt av beskyttelse å stå der naken men bruke det/ de mulighetene man har med vett og tåle at det gjør vondt. Smerten du kjenner nå er garantert jævelig men den er midlertidig. Jeg håper det. Jeg skal fortsette å bruke fluanxol på den måten jeg gjør nå og få fremskyvet timen hos psykiateren. Ja dette er jævlig. Det river og sliter i meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.