Nøtteskall Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Hva skal egentlig til for å få en plass på en dps (kanskje en ukes tid) for å få en pause fra det tvangspregete livet man lever hjemme?. Jeg er oppi noe tvangstankestyr nå og tenker at det hadde vært godt å få pause fra disse veggene, men jeg er jo ikke alvorlig syk. Men det hadde vært godt med en "ferie" Noen med erfaring? 0 Siter
Gondor Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Jeg har vært i kontakt med kriseteamet (dps) i min bydel mange ganger. Der var det tilbud om sengeplass hvis man trengte det. Lavterskeltilbud. 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. september 2012 Skrevet 14. september 2012 En trenger slettes ikke være "nær døden" for å få plass, for mange kan avlastning og en pause fra hverdagen, et opphold eller på mer jevnlig basis, være det som gjør at de ikke bare klarer seg men og merker bedring over tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.