Gjest amax Skrevet 8. november 2001 Skrevet 8. november 2001 Hei! Jeg har nå fødselspermisjon, men fra 1/1-02 da mannen min begynner sin permisjon har jeg ingen jobb å gå tilbake til.Har jobbet mye før, både før jeg ble gravid og til jeg gikk ut i permisjon. Det var et vikariat som ble avsluttet da. Jeg er aktiv jobb søker og er veldig ivrig etter å få meg ny jobb. Jeg går jo ut i fra at jeg har krav på arbeidsledighetstrygd, så jeg kommer til å melde meg arbeidsledig hvis jeg ikke har funnet noe selv innen 1/1-02. Nå er jeg heldig som har et familiemedlem om stiller opp som dagmamma den dagen jeg begynner i ny jobb. Men kan jeg søke om kontantstøtte?selv om jeg mottar dagpenger? Jeg blir jo hjemme med barnet mitt til jeg får meg jobb. Takknemlig for svar Hilsen 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Kontantstøtte får du fordi barnet ikke bruker barnehage med statsstøtte på full tid. - jeg må dog ta forbehold om endring av reglene i forbindelse med budsjettbehandlingen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.