Gjest DanielKL Skrevet 15. september 2012 Skrevet 15. september 2012 Hei, mitt navn er Daniel og jeg er 17 år gammel. I går tok jeg 8 drag av en røyk og jeg angrer veldig. Jeg elsker sport og håper ikke at de 8 draga har gjort helsen min dårligere. Spørsmål: Er 8 drag av en sigaret farlig eller dårlig for helsa når man gjør mye sport? 0 Siter
bibben Skrevet 15. september 2012 Skrevet 15. september 2012 Det er ikke farlig med 8 trekk, men helt klart noe en bør holde seg laaaangt unna hvis en vil gjøre suksess innen sportslig aktivitet. Du har ikke ødelagt noe som helst, og trenger ikke å være redd for det. 0 Siter
tonie Skrevet 15. september 2012 Skrevet 15. september 2012 8 drag gjør ingen forskjell. Kanskje du merker at du blir litt sår i halsen og brystet i et par dager, men det er nok det hele. Håper du lar være å teste det flere ganger. Det jeg har angret mest på i mitt liv var at jeg begynte å røyke. Nå er jeg heldigvis fri fra den vanen, men jeg kan love deg at det ikke var lett å komme dit! Sånn, det var dagens moralprat. Nå skal du få være i fred;) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 Hvis du stopper etter disse 8 dragene, har du halt sikkert ikke skadet helsen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.