Angustia Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 ''Open most days about 9:00 or 10:00, Occasionally as early as 7:00, But some days as late as 12:00 or 1:00. We close about 5:30 or 6:00, Occasionally about 4:00 or 5:00. But sometimes as late as 11:00 or 12:00. Some days or afternoons, we aren't here at all. And lately I've been here about all the time, Except when I'm somewhere else. But I should be here then too.'' Med vennlig hilsen *Fnis* 0 Siter
Angustia Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 ''Open most days about 9:00 or 10:00, Occasionally as early as 7:00, But some days as late as 12:00 or 1:00. We close about 5:30 or 6:00, Occasionally about 4:00 or 5:00. But sometimes as late as 11:00 or 12:00. Some days or afternoons, we aren't here at all. And lately I've been here about all the time, Except when I'm somewhere else. But I should be here then too.'' Med vennlig hilsen PS: Minner meg om en lokalbutikk her i Lillebygd som jeg handler jevnlig i, der jeg blei møtt med en lapp på døra: "Jeg kommer plutselig tilbake". Butikkeieren er 'av utenlandsk opprinnelse' og hadde nok blanda begrepene "snart" og "plutselig", men jeg fikk meg en god latter :-D Gjorde henne oppmerksom på "fadesen" etterpå, og ho lo like godt som meg. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 PS: Minner meg om en lokalbutikk her i Lillebygd som jeg handler jevnlig i, der jeg blei møtt med en lapp på døra: "Jeg kommer plutselig tilbake". Butikkeieren er 'av utenlandsk opprinnelse' og hadde nok blanda begrepene "snart" og "plutselig", men jeg fikk meg en god latter :-D Gjorde henne oppmerksom på "fadesen" etterpå, og ho lo like godt som meg. Hehe! It's not only-only you know to be outlander here in Norway. "Da jeg kom til Norge hadde ikke jeg mye høy i hatten!" I Oslo var det en som averterte med "jævla billige bananer". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.