tonie Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 Jeg tror kanskje noen kjenner for godt etter også. Ganske mange, vil jeg si. Jeg tror mange hadde hatt godt av litt mindre tid til å gruble og føle. 0 Siter
Gjest trulteli Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 Kjenner aldri etter hvordan jeg har det om morgenen. Har mer enn nok med bare å komme opp i vertikalen Ellers har jeg det knallfint akkurat nå. Har hatt en fin dag i skogen i deilig høstsol. 2.5 timer med gange i all slags type terreng. Deretter bar det hjem til dusj og så varmet jeg opp fårikålen fra i går. Fint 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Det var ankelen hos meg, så det blir sikkert noe ant. Godt du har krykker, er nok veldig vondt å gå på. Men nå har jeg sluppet dem helt innendørs. Dagen i dag er bedre enn dagen i går og dagen i går var bedre enn dagen før der igjen. Beinet mitt har bare føltes sterkere og sterkere utover dagen, så dette går raskt rette veien :-) Bevegeligheten i kneet må riktignok trenes opp igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.