Gjest Splash of colors Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 Nedtelling 10-9-8...3-2-1. Godt nyttår!! Jippi!!! Hva visste vel eg, hva året skulle gi. Eg ble sagt opp 2 ganger i år. Første gangen pga en tlf til min arbeidsplass, hvor en tidligere kollega (med makt i et stort selskap) svertet navnet mitt. Andre gangen da min fagleder beskylte meg for å være inkompetent etter 2 mnd. Nå balanserer eg på et knivegg. Kan ikke gi opp - først og fremst pga ungene mine. Begynte i ny jobb for ca 1 mnd siden, og på fredagen fikk eg tilbakemelding at stillingen min blir halvert.. Legen min har forberedt meg på at eg med mulighet blir gående på trygd neste år. Nederlag å bli det, i en alder av 40 år? (høy utdanning) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 I en slik situasjon ville jeg spurt meg selv om det er noe i de tilbakemeldingene, eller om en kun er utsatt for drittsekker? Hvis det finnes noe objektivt grunnlag for tilbakemeldingene, ville jeg søkt råd for å gjøre forbedringer. 0 Siter
Gjest Splash of colors Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 I en slik situasjon ville jeg spurt meg selv om det er noe i de tilbakemeldingene, eller om en kun er utsatt for drittsekker? Hvis det finnes noe objektivt grunnlag for tilbakemeldingene, ville jeg søkt råd for å gjøre forbedringer. I følge legen min er eg en magnet på drittsekker. (spes. i psykiatri) Eg velger å tro på henne. Så den siste måneden har eg pendlet til henne og til arbeidspsykolog. Har ikke fått noen indikasjoner at det er noe i veien med meg. Har faktisk tatt 5 timer hypnose. Kan ikke bedømme om hypnosen virker, men eg er på 2 bein iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.