Gjest Makron_80 Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Jeg lurer på dette. Har jeg egentlig krav på å få en psykolog når jeg er på tvangsparagraf? Jeg har hatt en sosionom, det var en grei dame, men kanskje ikke så fantasifull. Jeg ser for meg at psykologer er dyktigere og sannsynligvis har lest langt flere bøker enn en sosionom. Og synes hun sosionomen var litt kjedelig. Kan jeg kreve å få en psykolog i stede for en sosionom? Nå høres jeg sikkert frekk ut, men jeg vil jo det beste for meg selv og griper de mulighetene jeg får, for vil jo videre i livet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Nei, du har ikke krav på det. Du kan ønske det. Om det er mulig, vil det bli tatt hensyn til slike ønsker. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 Du burde få en person som kunne hjelpe og støtte deg. Uavhengig av profesjon. Jeg har selv hatt samtaler med en sosionom, og han var mye dyktigere enn noen av psykologen jeg hadde hatt til da. Nå har jeg to psykologer som er ganske fantastiske. Det varierer altså, tydeligvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.