stjernestøv Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 Har drevet og malt med oljemaling og føler meg rett og slett dårlig, tung i hodet og fjern. Nesten som jeg føler meg deprimert, og måtte ta paracet og ibux for hodepine. Kan man bli psykisk dårlig av malingslukt, eller er dette bare en fysisk reaksjon? 0 Siter
tonie Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 Det er veldig vanlig å reagere på malingslukt, både med hodepine, kvalme, luftveisplager og annet. Det sitter ikke i hodet, det er malingen som avgir kjemiske stoffer. Sørg for god ventilasjon og bruk maske hvis det ikke er nok. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 Tror det er fysisk, siden det er oljemaling, men det viktigste er jo hvordan du føler deg. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 Jeg tror det må være andre forklaringer på at du blir deprimert. Har aldri hørt om ta folk blir deprimert av malingslukt. Husk og lufte godt for å unngå hodepine. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 Det er veldig vanlig å reagere på malingslukt, både med hodepine, kvalme, luftveisplager og annet. Det sitter ikke i hodet, det er malingen som avgir kjemiske stoffer. Sørg for god ventilasjon og bruk maske hvis det ikke er nok. Ok, tror ikke jeg tåler denne lukta Er kvalm og, forbaska avgasser! Får lufte godt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 Tror det er fysisk, siden det er oljemaling, men det viktigste er jo hvordan du føler deg. Ja, det er sikkert fysisk. Vil ikke male mer. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 Ok, tror ikke jeg tåler denne lukta Er kvalm og, forbaska avgasser! Får lufte godt. Det er normalt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 Jeg tror det må være andre forklaringer på at du blir deprimert. Har aldri hørt om ta folk blir deprimert av malingslukt. Husk og lufte godt for å unngå hodepine. Får lufte godt. Ikke sikkert jeg er deprimert, bare føles sånn. Veldig tung i kroppen og tåkete i hodet, sikkert fysisk da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 Det er normalt. Håper det tørker snart da, takler ikke den lukta. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 18. september 2012 Skrevet 18. september 2012 Får lufte godt. Ikke sikkert jeg er deprimert, bare føles sånn. Veldig tung i kroppen og tåkete i hodet, sikkert fysisk da. Ta deg en pause. Det ville sikkert hjulpet med en tur ut i frisk luft nå. Lykke til :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 Ta deg en pause. Det ville sikkert hjulpet med en tur ut i frisk luft nå. Lykke til :-) Takk Får ut å puste inn litt frisk luft senere... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.