Gå til innhold

hjelp! penisen min er blitt svak!!

Anbefalte innlegg

Gjest desperat 16-åring

For noen dager siden så onanerte jeg,

men da jeg skulle komme, så holdt jeg igjen, slik at det ikke komer noe sæd ut.

Dette har jeg gjort mange ganger før, men

nå kom det en lyd nedenfra. Det hørtes ut som noe "sprengte"(Sædlederen???).

Det gjorde ikke vondt, men jeg ble svimmel,

og kunne nesten ikke stå en stund. Siden

det har jeg ikke hatt noe vondt heller, men penisen er blitt veldig slapp, jeg må runke den lenge for ideheletatt å få den stiv, men self da blir den ikke ordentlig hard.

Før så fikk jeg ereksjon hele tiden, og onanerte vanligvis flere ganger på dagen, og jeg savner det! Jeg vet ikke om penis blir hard nok til å utføre samleie engang!

Jeg har urinert og hatt sædutløsning normalt siden det skjedde. Jeg lurer på hva som skjedde, og om jeg kan gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38420-hjelp-penisen-min-er-blitt-svak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Det er ikke mulig å si om det hendte noe galt. Men det er mulig å få en brist i veggen av svamplegemet dersom det kommer en kraftig og brå vinkling av penis når den er stiv.

Mest sannsynlig går det du beskriver over av seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...