Gjest syttentretti Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Har gått på Imovane I ca.6 år , og nå vil jeg prøve å trappe ned. Hvorda ville dere andre her inne ha gjort det ???? Går på 7,5mg. På grunn av plagsom tinnitus bruker jeg også !5 mg Sobril om kvelden , men den skal ikke ned foreløpig..selv om den kansje ikke virker like godt som i bynnelsen...Men er som sagt mest inntressert i hjelp til imovane...Den virker jo ikke som i begynnelsen den heller.Gruer meg litt for jeg har et stort søvn problem... Hvorda er det å bruke Melatonin og hvordan vil den virke på meg ?? Håper noen svarer ...Takk. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Halver dosen til 3,75 mg i en måned. Deretter slutter du. Vær forberedt på litt dårligere søvn en tid. Det er ikke farlig. Det er heller ikke så plagsomt om en ikke fokuserer så mye på det. Melatonin/Cirkadin virker bra på enkelte. Det er helt ufarlig å prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.