Gå til innhold

brystforrstørrelse

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje en dag

Er det store smerter assosiert med en brystforrstørringsoperasjon? Og er sjansen stor for at det blir mislykket?

Er det mulig å gjøre det uten at "alle" skjønner det, eller vil det bli opplagt at en har gjort det liksom?

Jeg kunne tenkt meg å gjøre det, men vil helst ikke at alle skal vite det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38441-brystforrst%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke store smerter, det gikk kjempegreit synes nå jeg - og jeg er pyse :-)

Om noen vil merke noe eller ikke, kommer jo ann på hvor mye du "putter" inn. På meg kunne det bare merkes når jeg fremhevet puppene mine (veldig)......

Det skal du ikke tenke på...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Svaret til hewa er bra, men det må tilføyes at litt smerte må de fleste regne med å føle den første dagen, men dette er altså individuelt. Det er mer smerte om protesen legges under enn over muskelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...