Gå til innhold

ang. kynnere..igjen.


Gjest oktoberconnie

Anbefalte innlegg

Gjest oktoberconnie

lurer bare på om magen alltid blir hard ved kynnere?

når jeg har mine menssmerte perioder så er det veldig skjeldent at magen er stein hard.

hilsen connie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det er ikke så lett å skjønne hva du mener med menssmerteperioder. Men, ved kynnere vil livmoren bli hard. Det er p.g.a. muskelsammentrekningene som faktisk er det vi kaller kynnere. Har du perioder med menssmerter, får jeg inntrykk av at du er svært tidlig i svangerskapet, i så fall er ikke livmoren din stor nok til at du kan kjenne sammentrekningene med hendene.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...