Gå til innhold

Impotent

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet er min helsetilstand veldig god. Jeg trener passe mye og spiser nokså sundt. Så hva i all verden er det som gjør at jeg ikke får den opp lenger? Jeg får ikke engang morgenereksjon. Jeg klarer så vidt det er å oppnå utløsning ved egen hjelp, men det tar lang tid å få den litt stiv, og helt stiv er den bare i noen sekunder i forbindelse med selve utløsningen.

Jeg er bare 25 år, så dette plager meg selvfølgelig veldig mye. Hva kan det være? Hva kan jeg gjøre? Vil det noengang bli bra igjen?

Det spiller kanskje en rolle at jeg har hatt en psykisk knekk og to i løpet av det siste året.

Det er veldig viktig for meg å få et svar på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38482-impotent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...