Gå til innhold

bendelorm?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer litt på bendelorm jeg. For mange år siden husker jeg at jeg såg noe som lignet på en hvit orm som beveget seg i toalettet etter jeg hadde brukt det. Jeg ble forskrekket og skylte fort ned da jeg var veldig ung, dette er iallefall ti år siden. Senere har jeg sett små hvite biter i avføringen, akkurat som hvite, flate små fikanter som er rullet sammen på en måte. Jeg har aldri slått meg til ro ang dette, var hos en lege for noen år siden, han gav meg et slikt pappbrett for å ta avføringsprøve, men hørt aldri noe mere om denne prøven. Kan jeg slå meg til ro om at jeg ikke har orm da? Jeg er nå 25 år, og har aldri siden sett noe som kan ligne en levende orm, kun disse hvite bitene.

Takk for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38503-bendelorm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg vil tro at testen du fikk gjort hos legen kanskje var en undersøkelse for å sjekke om det var blod i avføringen. Den avklarer i så fall ikke problemstillingen du tar opp.

Mitt råd er at du kontakter lege på nytt og forklarer situasjonen slik du har gjort til meg slik at han kan ta stilling til om avføringen skal undersøkes nærmere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38503-bendelorm/#findComment-145843
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...