candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Er det noen som har disse? Holder de seg varme på de varmeste dagene, og tørre selv om det er slapsete? http://www.brandos.no/sorel/shila-nm-nl1753-219-turkish-coffee/a36825 0 Siter
Lula Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har de som er uten snøring. har hatt dem i to sesonger og skal nå byttes ut. Jeg har holdt med varm og tørr i Bergensvinter, og skal kjøpe like denne gangen. Love them! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har de som er uten snøring. har hatt dem i to sesonger og skal nå byttes ut. Jeg har holdt med varm og tørr i Bergensvinter, og skal kjøpe like denne gangen. Love them! Så bra ) Jeg bestilte med snøring fra brandos, og venter dem snart i posten ) Prøvde uten snøring også i skobutikken, men jeg fikk dem ikke på jeg?? Syns de var supertrange, og jeg tror ikke jeg har spesielt tykke ankler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.