Gå til innhold

mislykka inngrep

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk lagt inn silikon da jeg var 20(er 22 nå).

Ble ikke særlig vellykka, har fått ganske store arr.

Ikke har jeg blitt innkalt til noen etterkontroll heller.

Brystene er ganske myke, men arrene er ganske skjemmende. Silikonen ble lagt inn under brystet, men han har bomma på "skyggelinja", slik at det også gjør arrene mer synlige.

Har jeg noen rettigheter i forhold til å få dempa litt av de arra???

Slik som det er nå kan jeg ikke f.eks sole meg toppløs, da det synes alt for godt.

også et annet spørsmål, fikk i mai utført en fettsuging.

Dette skulle bli gjort under "heavy sedation".

Områdene som skulle tas var mage og midje. "love handles"

Betalte for dette, men jeg reagerte imidlertid på bedøvelsen, slik at de fikk sugd bare bittelitt på mage.

Kom tilbake neste dag, ble lagt i narkose, og de fettsugde midja. kunne ikke suge på mage siden de hadde prøvd dagen før.

Jeg mener imidlertid at jeg har krav på å få utført fettsuginga av magen ferdig??

Har også fått en tydelig "bulk" på venstresiden av hofta, ble ikke symmetrisk.

Slik som d er nå er det ingen effekt, og har ikke fått refundert noe.

hva er policy når slike ting går galt???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38515-mislykka-inngrep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det høres ut som om du har vært riktig uheldig. Hvor ille det er kan jeg vanskelig uttale meg om uten å ha sett deg. De fleste kriurger håper jeg vil strekke seg svært langt for kostnadsløst å rette opp ting som ikke er helt iorden.

Jeg råder deg evt. til å be om å få en samtale med kirurgen og fortell ham hva du synes. Antagelig vil han hjelpe deg så godt han kan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38515-mislykka-inngrep/#findComment-145736
Del på andre sider

Det høres ut som om du har vært riktig uheldig. Hvor ille det er kan jeg vanskelig uttale meg om uten å ha sett deg. De fleste kriurger håper jeg vil strekke seg svært langt for kostnadsløst å rette opp ting som ikke er helt iorden.

Jeg råder deg evt. til å be om å få en samtale med kirurgen og fortell ham hva du synes. Antagelig vil han hjelpe deg så godt han kan.

JA, men du.....

Dette er gjort to forskjellige plasser, silikonen her jeg bor og fettsuginga i oslo....

Tror ingen av de to kirurgene er interesserte i å imøtekomme meg. Har jeg noen juridisk rett til å få gjort noe med det?

Mener at når man bruker såpass mye penger på dette må man vel ha noen form for garanti????

Må jeg ev. ta advokat?

Er innmari irritert.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38515-mislykka-inngrep/#findComment-145738
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...