Tonette Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Hvilke regler gjelder for antrekk på Halloweenrunden? Datteren min skal endelig få gå Halloweenrunde (der vi bodde før pleide ingen å gå på dørene på halloween) Hun gleder seg vilt, og vil gjerne kle seg ut som en løve eller et troll. Er det greit? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 ''Hun gleder seg vilt, og vil gjerne kle seg ut som en løve eller et 'troll'' Alit er lov, men de fleste kler seg ut som spøkelser, hekser, "dødninger" og annet skummelt. 0 Siter
Tonette Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Skrevet 27. oktober 2012 ''Hun gleder seg vilt, og vil gjerne kle seg ut som en løve eller et 'troll'' Alit er lov, men de fleste kler seg ut som spøkelser, hekser, "dødninger" og annet skummelt. Ja, jeg har forstått det ut i fra hva de selger i butikkene. Men datteren min vil ikke være som alle andre, og vil ikke ha noen av det som selges i butikkene for tiden. Hun tenker også på at det blir for kaldt å gå i heksekjole. Vi har en løvedrakt(som er god og varm) og så har vi et hjemmelaget troll-antrekk som hun gjerne vil bruke :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Ja, jeg har forstått det ut i fra hva de selger i butikkene. Men datteren min vil ikke være som alle andre, og vil ikke ha noen av det som selges i butikkene for tiden. Hun tenker også på at det blir for kaldt å gå i heksekjole. Vi har en løvedrakt(som er god og varm) og så har vi et hjemmelaget troll-antrekk som hun gjerne vil bruke :-) Løve eller troll er helt ok:-) 0 Siter
Tonette Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Skrevet 27. oktober 2012 Løve eller troll er helt ok:-) Takk for svar :-) 0 Siter
Hypoen Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Alt er lov , men på en sånn dag tror jeg at jeg hadde gått for trollet : )) 0 Siter
AAA Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Javisst er det lov. Vi hadde verdens søteste dalmantiner på døra i fjor. :-) Ikke alle liker å kle seg så veldig skummelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.