Gå til innhold

Vindu som ikke vil lukkes

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Åpnet vinduet på gløtt da jeg gikk og la meg i går kveld. I morges, da jeg skulle lukke det, så er det ikke tale om at det vil igjen den siste centimeteren. Det stanger liksom imot på et vis, står helt bom fast. Å åpne det mer går helt fint, og når jeg tar det tilbake glir det lett, helt frem til det er en centimeter igjen.

Vinduet er et sånt hvor man åpner nederst, og skyver vinduet utover.

Det er 1 minusgrad ute, så det er neppe noe frostrelatert. Vinduet er tre år gammelt, så det er en reklamasjonssak om det er noe ordentlig feil her, men det er kjipt å vente på at det skal komme noen hit og se på det, for så å bare finne ut at det er en filleting.

Har noen noe tips om hvordan jeg skal få til å lukke det?

Fortsetter under...

Caloni Makaroni
Skrevet

Du har sjekket for is som sperrer for?

Jepp. Ingenting jeg kan se eller føle som sperrer for.

Caloni Makaroni
Skrevet

Litt av ytterkarmen på den ene siden som har forskjøvet seg 2-3 mm, ser det ut til. Må være det som sperrer for. Da er det bare å ringe reparatør i morgen!

Skrevet

Litt av ytterkarmen på den ene siden som har forskjøvet seg 2-3 mm, ser det ut til. Må være det som sperrer for. Da er det bare å ringe reparatør i morgen!

Klarer du ikke å banke det på plass selv?

Caloni Makaroni
Skrevet

Klarer du ikke å banke det på plass selv?

Ikke sjans. Har prøvd med hammer og alt, det rikker seg ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...