Gå til innhold

Lagt på meg - trenger en quick fix

Anbefalte innlegg

Gjest kjolen er fantastisk:-)
Skrevet

EEK!! Jeg har lagt på meg! Skal i et stort selskap om kort tid men første skal jeg på ferie, og det betyr nok at jeg i hvert fall ikke kommer til å gå ned i vekt!

Etter at jeg er tilbake fra ferie er det tre uker til selskapet, og jeg MÅ ned 3-4kg for at kjolen min skal se bra ut på meg. Det er ikke aktuelt å kjøpe ny kjole;)

Så jeg trenger en superrask måte å gå ned i vekt på. Tenker en pulverkur – men er det noen av disse pulvermerkene som faktisk smaker litt ok? Evnt andre tips?

Jeg trener allerede ganske mye og er slank (57kg) så dette trenger ikke være varig, men er altså akkurat nå ikke slank nok til denne kjolen som jeg kjøpte før sommeren.

Skrevet

Kommer over dette, og det høres jo bedre ut enn disse pulverdrikkene

http://www.slanking-kosthold.com/index.php?page=raskt-ned-i-vekt

Har dere tro på dette? Eller er det mer sannsynlig at jeg får bedre resultater med pulverdrikk?

Skulle til å foreslå det samme som du fant selv. Har ikke prøvd det selv og vil ikke gå god for det, men det pleier å være ok kvalitet på artiklene på denne siden.

http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

Gjest min favoritt
Skrevet

Hei du! Jeg har slike luxusproblemer selv, og min måte å gå kjapt ned i vekt da, er enkel. _Masse_ vann, i hvert fall 3 liter daglig. Og smoothies! Som jeg lager selv - alt kan blandes :) DA er en også sikker på at en får i seg en bønsj med næringsstoffer. Grønnsaker kan fint brukes også. Blander det gjerne med bringebærbiola, nam-nam! :)

Gjest ikke brød og karbo
Skrevet

Jeg går ned veldig mye veldig fort hvis jeg i en periode kutter nesten helt ut på karbohydrater: dropper brød og bakverk og isteden spiser salater, kylling og fisk, kokte grønnsaker.

Jeg klarer det ikke (foreløpig) langvarig. Men 2-3 uker klarer du nok.

Gjest spoooooony
Skrevet

Det skal ofte ikke mye til, lev kalorifattig et par uker og tren kondisjon og styrke annenhver dag, fokuser på div mageøvelser som planken og situps.

Nutrilette sin sjokoladeshake er god, men jeg har ikke viljestyrke til å bare leve på shake en hel uke,

jeg starter dagen med en sånn shake, så har jeg en nutrilette dark chocolate til mellommåltid før lunsj sammen med en kopp kaffe, deretter får jeg spise to tynne Ingers Rugbrødskiver til lunsj, magert pålegg som hamburgerrygg og agurk og tomat,

grønn te og vann som tørstedrikk (grønn te er også bra for forbrenningen),

på slutten av arbeidsdagen er jeg gjerne litt småsulten, så i halv-tre tiden gumler jeg et eple. Middag - der tenker jeg mest mulig fisk og kylling,

meget lite potet/ris/pasta, f.eks. maks en potet, heller spise masse fisk/kylling og masse grønnsaker, drikke vann til. Unngå kaloririke drikker (juice, brus osv),

kvelds - slankeshake.

Skrevet

Alle metoder som innebærer et svært redusert kaloriinntak vil fungere. Velg det som frustrerer deg minst - men som du samtidig klarer å gjennomføre.

Det kan fungere bra å bruke pulver en-tre dager for å komme i gang, og så spise svært lite (jeg ville ha valgt 500-800 kcal) f.eks. halvannen uke. Da bør du være i mål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...