Gjest Vil gjerne ha barn Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Sist jeg hadde mens var 20 september. Hadde sex noen dager før forventet mens. Tok en test for 2 dager siden men jeg er ikke gravid. Har legetime i morgen Bør jeg nevne det til legen eller vente litt til. Hvor vanlig er det å ha uregelessig mens av og til. Je 0 Siter
laban Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 ''Hvor vanlig er det å ha uregelessig mens av og til'' For noen er det veldig vanlig, for andre er det sjelden. Hvis man nettopp har sluttet med hormonprevensjon, er det ikke uvanlig at mensen "roter litt". Mange opplever også forskyvninger dersom de enten er veldig oppsatt på å bli gravide, eller for enhver pris må unngå det ;-) 0 Siter
Gjest Vil gjerne ha barn Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 ''Hvor vanlig er det å ha uregelessig mens av og til'' For noen er det veldig vanlig, for andre er det sjelden. Hvis man nettopp har sluttet med hormonprevensjon, er det ikke uvanlig at mensen "roter litt". Mange opplever også forskyvninger dersom de enten er veldig oppsatt på å bli gravide, eller for enhver pris må unngå det ;-) Takk for svar. Min har bestandig kommet når den skal så dette er uvant. Har aldri brukt spiral eller p piller. Men bør vel nevne det til legen i morgen. 0 Siter
laban Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Takk for svar. Min har bestandig kommet når den skal så dette er uvant. Har aldri brukt spiral eller p piller. Men bør vel nevne det til legen i morgen. Det kan du jo gjøre, når du allikevel er hos legen. 0 Siter
Gjest Åshilda Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Om du kun hadde sex noen dager før sist mens, så skal det egentlig være lite sannsynlig at du kan ha blitt gravid. Ihvertfall om du vanligvis har nokså regelmessig mens. Da er det jo i teorien ca 20 dager til neste eggløsning eller ca 10-15 dager siden den forrige. Men en skal aldri si aldri. Under har skjedd på dette område før. Jeg har forøvrig ikke noe med det, men hvorfor har dere så sjeldent sex eller sex litt nærmere eggløsningsperioden dersom dere ønsker barn? Får meg til å tenke du kanskje ikke har fast partner og i såfall tror jeg bare du skal være glad om du ikke har blitt gravid. Ihvertfall om barnet ikke er ønsket fra hans side. Snakker av erfaring. 0 Siter
Gjest Men vil ha barn Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Om du kun hadde sex noen dager før sist mens, så skal det egentlig være lite sannsynlig at du kan ha blitt gravid. Ihvertfall om du vanligvis har nokså regelmessig mens. Da er det jo i teorien ca 20 dager til neste eggløsning eller ca 10-15 dager siden den forrige. Men en skal aldri si aldri. Under har skjedd på dette område før. Jeg har forøvrig ikke noe med det, men hvorfor har dere så sjeldent sex eller sex litt nærmere eggløsningsperioden dersom dere ønsker barn? Får meg til å tenke du kanskje ikke har fast partner og i såfall tror jeg bare du skal være glad om du ikke har blitt gravid. Ihvertfall om barnet ikke er ønsket fra hans side. Snakker av erfaring. Hei. Takk for svar. Min samboer reiser ofte så der blir lite tid til sånn aktivitet akkurat no:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.