Gå til innhold

Forsinket mens

Gjest Vil gjerne ha barn

Anbefalte innlegg

Gjest Vil gjerne ha barn
Skrevet

Sist jeg hadde mens var 20 september. Hadde sex noen dager før forventet mens. Tok en test for 2 dager siden men jeg er ikke gravid. Har legetime i morgen Bør jeg nevne det til legen eller vente litt til. Hvor vanlig er det å ha uregelessig mens av og til. Je

Skrevet

''Hvor vanlig er det å ha uregelessig mens av og til''

For noen er det veldig vanlig, for andre er det sjelden.

Hvis man nettopp har sluttet med hormonprevensjon, er det ikke uvanlig at mensen "roter litt". Mange opplever også forskyvninger dersom de enten er veldig oppsatt på å bli gravide, eller for enhver pris må unngå det ;-)

Gjest Vil gjerne ha barn
Skrevet

''Hvor vanlig er det å ha uregelessig mens av og til''

For noen er det veldig vanlig, for andre er det sjelden.

Hvis man nettopp har sluttet med hormonprevensjon, er det ikke uvanlig at mensen "roter litt". Mange opplever også forskyvninger dersom de enten er veldig oppsatt på å bli gravide, eller for enhver pris må unngå det ;-)

Takk for svar. Min har bestandig kommet når den skal så dette er uvant. Har aldri brukt spiral eller p piller. Men bør vel nevne det til legen i morgen.

Skrevet

Takk for svar. Min har bestandig kommet når den skal så dette er uvant. Har aldri brukt spiral eller p piller. Men bør vel nevne det til legen i morgen.

Det kan du jo gjøre, når du allikevel er hos legen.

Gjest Åshilda
Skrevet

Om du kun hadde sex noen dager før sist mens, så skal det egentlig være lite sannsynlig at du kan ha blitt gravid. Ihvertfall om du vanligvis har nokså regelmessig mens. Da er det jo i teorien ca 20 dager til neste eggløsning eller ca 10-15 dager siden den forrige. Men en skal aldri si aldri. Under har skjedd på dette område før.

Jeg har forøvrig ikke noe med det, men hvorfor har dere så sjeldent sex eller sex litt nærmere eggløsningsperioden dersom dere ønsker barn?

Får meg til å tenke du kanskje ikke har fast partner og i såfall tror jeg bare du skal være glad om du ikke har blitt gravid. Ihvertfall om barnet ikke er ønsket fra hans side.

Snakker av erfaring.

Gjest Men vil ha barn
Skrevet

Om du kun hadde sex noen dager før sist mens, så skal det egentlig være lite sannsynlig at du kan ha blitt gravid. Ihvertfall om du vanligvis har nokså regelmessig mens. Da er det jo i teorien ca 20 dager til neste eggløsning eller ca 10-15 dager siden den forrige. Men en skal aldri si aldri. Under har skjedd på dette område før.

Jeg har forøvrig ikke noe med det, men hvorfor har dere så sjeldent sex eller sex litt nærmere eggløsningsperioden dersom dere ønsker barn?

Får meg til å tenke du kanskje ikke har fast partner og i såfall tror jeg bare du skal være glad om du ikke har blitt gravid. Ihvertfall om barnet ikke er ønsket fra hans side.

Snakker av erfaring.

Hei. Takk for svar. Min samboer reiser ofte så der blir lite tid til sånn aktivitet akkurat no:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...