laguna1 Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 ...her jeg sitter og drikker noen øller for mye og følger med på storm i USA, og er påfølgende bekymret for bror, niese og slekt i risikoområdene. Hva tror dere? Hvordan går dette a? Jeg føler at jeg krisemaksmimerer inni hodet noe så jævlig, men samtidig klarer jeg ikke å la være å bekymre meg til nesten vanvidd for mine helt hjertekjære som da bor på kysten. Kan dere være så snille å be en halvfull, semihysterisk, dum kjerring om å gå å legge seg?!..;p Logisk sett VET jeg at dette går bra, men følelsesmessig er jeg ikke enig. Sitter med store øyne og ser på (antagelig overdrevent) dramatiske nyheter. Andre med østkystslektninger som tilter?! 0 Siter
Sør Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Gå og legg deg! De er evakuert, og det går bra! Marsj i seng! NÅ! Med vennlig hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Gå og legg deg! De er evakuert, og det går bra! Marsj i seng! NÅ! Med vennlig hilsen ''De er evakuert, og det går bra!'' Ikke alle. Ikke hun som ikke var redd for hun kunne jo svømme... Jada - å svømme i rolig sjø eller basseng er sikkert akkurat det samme som å svømme i orkan! *himler med øynene* 13 omkomne i natt. Men forhåpentligvis er alle Laguna sine i god behold. ) 0 Siter
Gjest Cinnamongirl Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Ja broren min bor der - så jeg følger spent med. De har heldigvis evakuert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.