Gå til innhold

Et litt forvirret nattinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...her jeg sitter og drikker noen øller for mye og følger med på storm i USA, og er påfølgende bekymret for bror, niese og slekt i risikoområdene.

Hva tror dere? Hvordan går dette a?

Jeg føler at jeg krisemaksmimerer inni hodet noe så jævlig, men samtidig klarer jeg ikke å la være å bekymre meg til nesten vanvidd for mine helt hjertekjære som da bor på kysten.

Kan dere være så snille å be en halvfull, semihysterisk, dum kjerring om å gå å legge seg?!..;p

Logisk sett VET jeg at dette går bra, men følelsesmessig er jeg ikke enig. Sitter med store øyne og ser på (antagelig overdrevent) dramatiske nyheter.

Andre med østkystslektninger som tilter?! ;):o

Fortsetter under...

Skrevet

Gå og legg deg!

De er evakuert, og det går bra!

Marsj i seng! NÅ!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Gå og legg deg!

De er evakuert, og det går bra!

Marsj i seng! NÅ!

Med vennlig hilsen

''De er evakuert, og det går bra!''

Ikke alle. Ikke hun som ikke var redd for hun kunne jo svømme... Jada - å svømme i rolig sjø eller basseng er sikkert akkurat det samme som å svømme i orkan! *himler med øynene* 13 omkomne i natt.

Men forhåpentligvis er alle Laguna sine i god behold. :o)

Gjest Cinnamongirl
Skrevet

Ja broren min bor der - så jeg følger spent med. De har heldigvis evakuert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...