Gå til innhold

Katt tisset inne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

22

• Mirabell

5

• Dorthe

5

• Katt-ja

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Får ikke håpe han gjør det igjen, da kommer samboeren min til å steile.

Du får be denne samboeren din om å oppføre seg. Katter er veldig viktige dyr :-). Har en her selv som ikke akkurat elsker katten vår, men jeg ser nå at han synes det er litt kjekt når den kommer opp i fanget hans. Han er veldig snill med den da :).

Du får be denne samboeren din om å oppføre seg. Katter er veldig viktige dyr :-). Har en her selv som ikke akkurat elsker katten vår, men jeg ser nå at han synes det er litt kjekt når den kommer opp i fanget hans. Han er veldig snill med den da :).

Så bra. Samboeren min har aldri tatt i katten, han sier han vil skyte den jævla katten. Tror ikke jeg sier til han at katten tisset inne, da nekter han vel å ha han inne. Bare håper han ikke tisser mer.

Så bra. Samboeren min har aldri tatt i katten, han sier han vil skyte den jævla katten. Tror ikke jeg sier til han at katten tisset inne, da nekter han vel å ha han inne. Bare håper han ikke tisser mer.

Jeg hadde nok nektet samboeren min å være inne hvis han hadde snakket sånn om katten min :-/

''Samboeren min har aldri tatt i katten, han sier han vil skyte den jævla katten.''

Sjarmerende type. Min kjære fnyser gjerne og sier "forbainna kattlørv" om kattene som jamrer utenfor soveromsvinduet vårt om natten og truer med å ta frem hagla, men han hadde aldri gjort det. :o) Dessuten klapper han katter han kjenner, i alle fall om jeg holder dem frem mot ham. *hehe*

Jeg hadde nok nektet samboeren min å være inne hvis han hadde snakket sånn om katten min :-/

Han sier mye stygt om katten, han hater den virkelig. Jeg liker det ikke, vi andre er jo glad i katten. Jeg blir nervøs av det noen ganger, og katten er allerede nervevrak...ikke pga det da. Men han er en pysete katt.

Annonse

''Samboeren min har aldri tatt i katten, han sier han vil skyte den jævla katten.''

Sjarmerende type. Min kjære fnyser gjerne og sier "forbainna kattlørv" om kattene som jamrer utenfor soveromsvinduet vårt om natten og truer med å ta frem hagla, men han hadde aldri gjort det. :o) Dessuten klapper han katter han kjenner, i alle fall om jeg holder dem frem mot ham. *hehe*

Ja han er en riktig sjarmør, not! Katten liker ikke han heller, så det er gjensidig. Katten er redd han, men han har ingen hagle han kan skyte den med. Stor i kjeften, hehe.

Han sier mye stygt om katten, han hater den virkelig. Jeg liker det ikke, vi andre er jo glad i katten. Jeg blir nervøs av det noen ganger, og katten er allerede nervevrak...ikke pga det da. Men han er en pysete katt.

Jeg tror ikke jeg hadde klart å ha en samboer som ikke likte kattene mine. Men nå tror jeg at folk som ikke liker dyr, ikke er snille. Men det er sånt jeg tror, det er ikke sikkert det stemmer.

Jeg ville fått ham undersøkt, i hvert fall hvis det gjentar seg. Vår katt har bare tisset inne når han har vært innestengt på et rom veldig lenge, og når han har vært dopet ned etter dyrlegebehandling.

Han her stod rett foran meg og tisset, skal få det undersøkt om det gjentar seg.

Glemte å si at vi har kattedo inne, og den bruker han ofte i vinterhalvåret. Men hvis du var hjemme og så at han tisset på teppet, har han jo åpenbart ikke mast for å komme ut. Kastrerte hannkatter kan få problemer med urinveiene.

Så det er vanlig at de får problemer, katten har ikke do inne.

Jeg tror ikke jeg hadde klart å ha en samboer som ikke likte kattene mine. Men nå tror jeg at folk som ikke liker dyr, ikke er snille. Men det er sånt jeg tror, det er ikke sikkert det stemmer.

Han liker hunder bedre. Han sier katter er skitne og ekle dyr.

Annonse

''Han liker hunder bedre. Han sier katter er skitne og ekle dyr.''

!?! Jeg liker og har hatt både katter og hunder, men er ikke i tvil om at katter er mest renslige. På alle områder :-)

Ja, og hunder spiser til og med bæsj. Tror ikke katter gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...