Gå til innhold

Nesespray

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg snart klart meg et døgn uten nesespray! =) På god vei til å bli avvent =)

Gjest EspenOle
Skrevet

Det er bra! Å bli avhengig av nesespray gjør vondt verre.

Skrevet

Det er bra! Å bli avhengig av nesespray gjør vondt verre.

Ja, vært avhengig i ca 2 år, og nå er det slutt :) Skal klare det...

Skrevet

Flink du er :-)

Bør avvennes jeg og. Prøver å ta mindre da.

Gjest germimate
Skrevet

Lykke til :) Ikke gi etter for trangen til å ta en dæsj når du møter "motgang". Det er viktig. Hold ut :)

Skrevet

Herlig! Hold ut, ikke gi deg. Du er sterkere enn nesesprayen, yiiiihaaa!!! :-)

Skrevet

Godt gjort! Hold ut, det blir bedre etter hvert. Hilsen ei som har vært der...

Skrevet

Gratulerer! Kjøp saltvannsspray så går det bedre! Det er mange typer å finne på apoteket. Spør om hjelp!

Skrevet

Gratulerer! Kjøp saltvannsspray så går det bedre! Det er mange typer å finne på apoteket. Spør om hjelp!

Det har gått strålende uten noen ting hittil! :D

Skrevet

Det har gått strålende uten noen ting hittil! :D

Skrevet

Godt gjort! Hold ut, det blir bedre etter hvert. Hilsen ei som har vært der...

Syns faktisk ikke det var så ille som jeg hadde forestilt meg =) Er så deilig å slippe og være avhengig av noe :P

Skrevet

Lykke til :) Ikke gi etter for trangen til å ta en dæsj når du møter "motgang". Det er viktig. Hold ut :)

Går toppers hittil :D 2 døgn nå =)

Skrevet

Flink du er :-)

Bør avvennes jeg og. Prøver å ta mindre da.

Takk :)

Det går super bra uten.=) Trodde det skulle bli ille men nå er jeg nesten ikke tett lengre =)

Klarer det nok du også :)

Skrevet

Herlig! Hold ut, ikke gi deg. Du er sterkere enn nesesprayen, yiiiihaaa!!! :-)

Hehe det går kjempe bra uten :) Trodde det skulle bli jævlig, men har nesten ikke vært noe tett etter jeg sluttet :) Deilig!

Skrevet

Takk :)

Det går super bra uten.=) Trodde det skulle bli ille men nå er jeg nesten ikke tett lengre =)

Klarer det nok du også :)

Må ta morgen og kveld, da er det verst. Men prøver å ikke ta om dagen :)

Skrevet

Hehe det går kjempe bra uten :) Trodde det skulle bli jævlig, men har nesten ikke vært noe tett etter jeg sluttet :) Deilig!

Det høres kjempebra ut. Jeg har lest at det nesten er helt uutholdelig, men da har man kanskje vært avhengig enda lengre enn deg og ting har begynt å bli ødelagt i slimhinnene og sånn.

Skrevet

Det høres kjempebra ut. Jeg har lest at det nesten er helt uutholdelig, men da har man kanskje vært avhengig enda lengre enn deg og ting har begynt å bli ødelagt i slimhinnene og sånn.

Vært avhengig i ca 2 år så vet ikke om det er lenge nok.

Var ganske fælt i dag tidlig da det ene neseboret var helt tett, men da jeg sto opp så løsnet det :)

Skrevet

Må ta morgen og kveld, da er det verst. Men prøver å ikke ta om dagen :)

På god vei da da :)

Lykke til=)

Skrevet

Vært avhengig i ca 2 år så vet ikke om det er lenge nok.

Var ganske fælt i dag tidlig da det ene neseboret var helt tett, men da jeg sto opp så løsnet det :)

''Var ganske fælt i dag tidlig da det ene neseboret var helt tett, men da jeg sto opp så løsnet det :)"

Ja, men man dør jo ikke. :-) Skjønner godt at det kan være lett å ta seg en spray hvis det er snakk om å få sove eller ikke ja.

Skrevet

''Var ganske fælt i dag tidlig da det ene neseboret var helt tett, men da jeg sto opp så løsnet det :)"

Ja, men man dør jo ikke. :-) Skjønner godt at det kan være lett å ta seg en spray hvis det er snakk om å få sove eller ikke ja.

Ganske jævlig når man ellers pleier å ta en dose i hvert nesebor og så er det åpent igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...