Gå til innhold

gjorde d igjen på face...

Anbefalte innlegg

Gjest Flausen

Jeg skjønner ingenting... Etter jeg har begynt å bruke ipad,så har jeg fått meg et par overraskelser... Sett litt på profiler jeg ikke er venn med, før de plutselig godtar venneforespørselen min - uten at jeg har spurt.... Er det virkelig så lett å komme borti noe feil? Det er andre gangen det skjer, og det er jo litt småflaut å legge til noen du ikke har pratet med på leeeeenge.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385375-gjorde-d-igjen-p%C3%A5-face/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest night bird

Det samme har skjedd meg og jeg aner ikke hvorfor. Og noen ganger ser det ut som jeg har fått en venneforespørsel fra noen jeg har felles venner med. Jeg trykker "godkjenn", men da er det plutselig jeg som sender en venneforespørsel i stedet. Skjer??

Det samme har skjedd meg og jeg aner ikke hvorfor. Og noen ganger ser det ut som jeg har fått en venneforespørsel fra noen jeg har felles venner med. Jeg trykker "godkjenn", men da er det plutselig jeg som sender en venneforespørsel i stedet. Skjer??

Da er deet noen som har sendt deg et venneforslag. Hvis din venninne Kari mener at du bør legge til Bente som venn kan hun sende et venneforslag. Du må lese nøye hva det står når du tror du får en venneforespørsel. Jeg har også kommet i skade for å sende forespørsel istedenfor å godta venneforspørsel. Irriterende at de er så like...

Gjest Flausen

Da er deet noen som har sendt deg et venneforslag. Hvis din venninne Kari mener at du bør legge til Bente som venn kan hun sende et venneforslag. Du må lese nøye hva det står når du tror du får en venneforespørsel. Jeg har også kommet i skade for å sende forespørsel istedenfor å godta venneforspørsel. Irriterende at de er så like...

Det er nok ikke det heller... Jeg har "ikke gjort" noe annet enn å se på profilen. Trodde man måtte godkjenne at man sender en venneforespørsel. Trodde også vi kunne se hvilkle venneforespørsler vi til enhver tid har sendt.... Uff, tør jo snart ikke gå inn på face i tilfelle jeg har spurt flere.

Det er nok ikke det heller... Jeg har "ikke gjort" noe annet enn å se på profilen. Trodde man måtte godkjenne at man sender en venneforespørsel. Trodde også vi kunne se hvilkle venneforespørsler vi til enhver tid har sendt.... Uff, tør jo snart ikke gå inn på face i tilfelle jeg har spurt flere.

Hva mener du med godkjenne? Når du klikker på "send venneforespørsel", så får du jo ikke noe spørsmål om du er helt sikkert på at du vil sende den. Den blir sendt, rett og slett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...