Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er det igjen en helg og en hel uke til jeg ser han igjen. Jeg vet han har det bra hos pappa, men skulle ønske jeg kunne få være mamma hver uke, hele året!! Venner sier jeg er så heldig som har en uke på og en uke av, til å gjøre som jeg vil. Jeg syns det er alt for mye tid uten barnet mitt!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385403-savner-s%C3%B8nnen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha tid til å gjøre som man vil er oppskrytt.

''Å ha tid til å gjøre som man vil er oppskrytt.''

Tja. Ikke om man faktisk har noe å gjøre eller noen å være sammen med. Jeg storkoser meg sammen med kjæresten min når ungene mine er hos pappan sin og må tilstå at jeg ikke savner dem så voldsomt. :o) De har det jo topp når de er der også. :o)

Jeg har det nesten som plommen i egget - halvparten av tiden kan jeg være kjæreste og elskerinne og den andre halvparten er jeg mamma og bestyrer i AS Heimen og da er det faktisk litt godt å kjenne på savnet av kjæresten - for det er litt tomt å legge seg alene om kvelden. :o)

Tja. Ikke om man faktisk har noe å gjøre eller noen å være sammen med. Jeg storkoser meg sammen med kjæresten min når ungene mine er hos pappan sin og må tilstå at jeg ikke savner dem så voldsomt. :o) De har det jo topp når de er der også. :o)

Jeg har det nesten som plommen i egget - halvparten av tiden kan jeg være kjæreste og elskerinne og den andre halvparten er jeg mamma og bestyrer i AS Heimen og da er det faktisk litt godt å kjenne på savnet av kjæresten - for det er litt tomt å legge seg alene om kvelden. :o)

Jeg syns den beste tiden i livet er den tiden jeg har gutten min hos meg. Tenker ofte at jeg faktisk går glipp av halvparten av oppveksten hans, og det gjør meg trist.

Annonse

Du har det vel alltid som plommen i egget, du? Kan omtrent ikke huske at du har hatt en shitty dag i ditt liv. Du har i alle fall ikke sagt noe om det her hvis det har vært noen. Du er heldig, Lillemus:)

Jeg for min del, jeg savner ungen min ofte, men jeg kan ikke gi meg selv lov til å tenke for mye på det.

Du har det vel alltid som plommen i egget, du? Kan omtrent ikke huske at du har hatt en shitty dag i ditt liv. Du har i alle fall ikke sagt noe om det her hvis det har vært noen. Du er heldig, Lillemus:)

Jeg for min del, jeg savner ungen min ofte, men jeg kan ikke gi meg selv lov til å tenke for mye på det.

'' Kan omtrent ikke huske at du har hatt en shitty dag i ditt liv. Du har i alle fall ikke sagt noe om det her hvis det har vært noen. Du er heldig, Lillemus:)''

Med tanke på forholdet til kjæresten har jeg vel aldri hatt noen grunn til å si noe negativt nei, men eksen og jeg har jo hatt våre runder med ting som angår ungene vi også. Nå tenker jeg ikke helsemessig, men på andre måter - jeg føler bare ikke for å brette dem ut her inne ettersom det kan være noen som vet hvem vi er. :o)

Skjønner deg godt jeg. :-)

Nå bor begge de to største jentene mine på en annen kant av landet enn meg, grunnet studier osv. Savner dem så klart, men er ikke det jeg tenker på hele tiden. Og i den tiden de var hos faren annen hver helg, nøt jeg det å kunne gjøre hva jeg ville. Være seg full fart med mye morro, eller det å ligge på sofaen og kjede meg. :-)

Nå har jeg samboer og ei lita tulle på 2. Det hender jeg savner de gamle dagene. For selv om jeg har fri fire langhelger fra jobb og fri hver sjette uke, kan jeg ikke gjøre som jeg vil. Familien AS er ingen turnusarbeidsplass hvor man kan ta fri uten videre.

Så nyt ordningen du.

Deilig å savne kjæreste fra tid til annen og deilig å glede seg til å treffe ungene igjen. :-)

Gjest kvalitet fremfor kvantitet

Jeg syns den beste tiden i livet er den tiden jeg har gutten min hos meg. Tenker ofte at jeg faktisk går glipp av halvparten av oppveksten hans, og det gjør meg trist.

Jeg vil vel ikke si at du går glipp av halve oppveksten hans. Jeg vil tro at du bruker mer tid på han den uka han er hos deg enn det de fleste andre foreldre bruker på barna sine en vanlig uke (dersom de bor sammen med dem hele tiden). Vil tro at du har fullt fokus den tiden han er hos deg, så han er jo faktisk veldig heldig sånn sett :) Foreldrene hans kan gjøre kjedelige ting og treffe venner, jobbe overtid osv når han ikke er der, og han får dere for dere selv når han er sammen med dere.

Tror heller du skal tenke kvalitet enn kvantitet når det gjelder tid med barnet ditt :) Og kvalitet tror jeg du har! Det er bedre enn å være halvveis oppmerksom hele tiden ;)

Men så flott at du har noen å være sammen med, det er ikke alle som har det!

'' Kan omtrent ikke huske at du har hatt en shitty dag i ditt liv. Du har i alle fall ikke sagt noe om det her hvis det har vært noen. Du er heldig, Lillemus:)''

Med tanke på forholdet til kjæresten har jeg vel aldri hatt noen grunn til å si noe negativt nei, men eksen og jeg har jo hatt våre runder med ting som angår ungene vi også. Nå tenker jeg ikke helsemessig, men på andre måter - jeg føler bare ikke for å brette dem ut her inne ettersom det kan være noen som vet hvem vi er. :o)

Aha, da er du menneskelig;) Fornuftig å holde igjen litt.

Nesten så man har lyst til å skille seg.. Jeg kunne godt ha tenkt meg en uke eller to uten unger.. Jeg er kronisk overarbeidet og mangler et eget liv i ansvar for alt sammen alene. Føler meg 90 år til enhver tid og vet ikke hva jeg skal snakke med folk om.. *sukk*

Annonse

Ikke uvanlig å pynte litt på tilværelsen på nett her i Trøndelag... ;-) http://www.youtube.com/watch?v=826a2Ik_Wag

Jeg vil vel ikke si at du går glipp av halve oppveksten hans. Jeg vil tro at du bruker mer tid på han den uka han er hos deg enn det de fleste andre foreldre bruker på barna sine en vanlig uke (dersom de bor sammen med dem hele tiden). Vil tro at du har fullt fokus den tiden han er hos deg, så han er jo faktisk veldig heldig sånn sett :) Foreldrene hans kan gjøre kjedelige ting og treffe venner, jobbe overtid osv når han ikke er der, og han får dere for dere selv når han er sammen med dere.

Tror heller du skal tenke kvalitet enn kvantitet når det gjelder tid med barnet ditt :) Og kvalitet tror jeg du har! Det er bedre enn å være halvveis oppmerksom hele tiden ;)

Takk for fint svar. Jeg fant litt trøst i det:-) vi har kvalitetstid sammen og står hverandre kanskje enda nærmere fordi tiden sammen blir mer dyrebar.

Takk for fint svar. Jeg fant litt trøst i det:-) vi har kvalitetstid sammen og står hverandre kanskje enda nærmere fordi tiden sammen blir mer dyrebar.

Jeg forstår veldig godt hva du mener! Det tristeste er ikke akkurat savnet etter ungene de ukene de ikke er hos meg, men følelsen av å gå glipp av så mye sammen med dem. På den annen side er det først nå jeg virkelig tenker over hva de betyr for meg, og jeg tror nesten vi har enda tettere kontakt idag enn før skilsmissen :)

Jeg synes det er mye verre med de store ungene som jeg virkelig savner å se og som aldri har tid til å stikke innom. For det er jo ikke slik at jeg bryr meg mindre om dem nå da de er voksne enn da de var små.

Selv om minstemann er hos faren sin så kommer han jo alltid tilbake og er hos meg så jeg savner ikke ham like mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...