Gå til innhold

Leger får stjerner og poeng

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

13

• mrxx

6

• PieLill

5

• tonie

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda

Jeg ser min fastlege kommer svært godt ut, og det fortjener han etter min mening.

Men jeg har ikke helt troa på dette opplegget, jeg har sendt inn vurdering på min nåværende fastlege, og også en jeg var tilfeldig inne til en gang når min lege ikke var tilstede. Og ingen av de vurderingene er kommet med på disse listene. Så jeg vet ikke hvordan de plukker ut hva som skal med og ikke jeg...

Annonse

Måtte sjekke min jeg og, selv om jeg er veldig godt fornøyd. Det var forsåvidt de andre som hadde vurdert vedkommende også, full score på tilitt, kommunikasjon og service. Medium på tilgjengelighet, men det henger nok sammen med at h*n har 0 ledig kapasitet...

Har lite tro på et opplegg der man annonymt kan skrive hva som helst om hvilken som helst lege.

mvh

Ja det kan du si, men jeg har søkt opp alle leger jeg har hatt gjennom tidene, og vurderingene stemmer overens med mitt eget inntrykk i samtlige tilfeller.

Leier du ham ut? Regner med at han har fulle lister. :-)

Min har fulle lister ja, og det skjønner jeg godt. :o) Han er vel omtrent det eneste jeg gruer meg til å miste den dagen jeg flytter ut av kommunen og 5 mil unna - det blir litt for tungvindt å ha fastlegen sin så langt unna når det er andre alternativer nærmere. Men det ligger 5-7 år frem i tid ennå da. :o)

Gjest Nickløsheletida

Jeg ser min lege får litt positiv, men mest negativ kritikk. Han blir beskrevet som pottesur blandt flere.

Jeg har opplevd han slik en gang og det er mange år siden nå, men han tok meg ikke på alvor da jeg kom dit med en baby som var døden nær. Heldigvis ga jeg meg ikke og fikk viljen min gjennom og godt var det.

Senere har jeg opplevd han på en mer positiv måte.

Annonse

Jeg ga full score til min fastlege. Han fortjener det. Ser att min forrige derimot, får veldig dårlige tilbakemelidnger, det var litt min mening om h.n også, men ikke så dårlig da, fire vurderinger og 1,5 stjerner. Må være tøft for en lege å få så dårlig tilbakemelding. Hvorvidt det er fortjent det vet jeg ikke da jeg ikke er lege selv, så jeg kan bare være enig i att vedkommende var rask, og lite grundig.

Jeg ga full score til min fastlege. Han fortjener det. Ser att min forrige derimot, får veldig dårlige tilbakemelidnger, det var litt min mening om h.n også, men ikke så dårlig da, fire vurderinger og 1,5 stjerner. Må være tøft for en lege å få så dårlig tilbakemelding. Hvorvidt det er fortjent det vet jeg ikke da jeg ikke er lege selv, så jeg kan bare være enig i att vedkommende var rask, og lite grundig.

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om den ordningen der. Er det sånn at man kan gå inn og felle dom hvis man har vært hos en lege EN gang, og ikke fikk sykmeldingen man ville ha, eller må man ha brukt legen en stund før man har rett til å mene noe?

Dette er bare tull.

Hver lege har drøye 1000 pasienter på sin liste. Hvor mange vurderinger får hver lege på legelisten?

Hvordan sikre seg at tilfeldige skriver inn om en lege? Til og med en lege de aldri har møtt?

''Hver lege har drøye 1000 pasienter på sin liste. Hvor mange vurderinger får hver lege på legelisten?''

Det er ikke så lenge siden denne nettsiden ble opprettet.

''Hvordan sikre seg at tilfeldige skriver inn om en lege? Til og med en lege de aldri har møtt?''

Det kan man ikke sikre seg mot.

Gjest sangsol

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om den ordningen der. Er det sånn at man kan gå inn og felle dom hvis man har vært hos en lege EN gang, og ikke fikk sykmeldingen man ville ha, eller må man ha brukt legen en stund før man har rett til å mene noe?

Hvem som helst kan skrive hva som helst om hvilken som helst lege.

Så vidt jeg forstår kan enhver legge inn vurdering på hvem de vil.

Opplegget er ikke sikret mot noe som helst.

Likevel kjenner jeg igjen beskrivelsen av alle leger jeg enten har prøvd selv eller kjenner godt til av omtale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...