Gå til innhold

Når melde meg arbeidsledig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fødselspermisjon som alt i alt varer til 22/1-02. Pappa`n begynner sin permisjon 26/12. Jeg er uten jobb etter permisjon og må mest sannsynelig melde meg arbeidsledig (hvis jeg ikke finner noe selv ). Er det slik at jeg melder meg arbeidsledig når han begynner sin permisjon, altså 26/12 for da er jo jeg uten jobb?

Får jeg min siste utbetaling av fødselpenger i desember? og pappa`n får i januar? (vi har valgt 80% lønn)

Takknemlig for svar

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38554-n%C3%A5r-melde-meg-arbeidsledig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Du kan melde deg arbeidssøkende nå om du vil.

Før du bestemmer deg for når du vil søke dagpenger bør du sjekke hvilket kalenderår du har hatt høyeste inntekt. Søker du i 2001 er det inntekt i 2000 eller snitt 1998-2000 som gjelder.

Melder du deg i 2002 er det 2001 eller snitt 1999-2001 som gjelder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...