Gå til innhold

Er det lov å bli sint?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fineline

24

• Liljana

8

• PieLill

5

• Rhea Silvia

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg svarte på spørsmålet ditt. Er du fra Island?

Hvis jeg var fra Island så hadde jeg neppe hatt lyst å svare deg. Det er ikke så mange mennesker der. Tror ikke du ser noen tegn til noe islandsk hos meg. Passet mitt er rødt og håret er hvitt. Mer opplysninger har jeg ikke tenkt å gi om meg selv.

Er ikke trenere ofte sinte? Nå vet ikke jeg hvem treneren for kvinnelandslaget i håndball er.

En sindig islending som heter Thorir Hergeirsson. Minst like rolig og behersket som Marit Breivik.

http://www.handball.no/p1.asp?p=37847

Under siste mesterskap ble han kritisert for å være for rolig.

mvh

Sånn som treneren for kvinnelandslaget i Håndball, mener du?

;-)

mvh

Haha, nå må jeg tenke på den (tidligere) russiske damehåndballtreneren. Han var i alle fall ikke mye sindig. Husker de oversatte utskjellingen hans i en time-out, og han kalte en av jentene "forpulte geit".

Men for alt jeg vet var dette en bra teknikk for å få opp adrenalinet hos spillerne.

Annonse

Gjest Zignatur

Har hørt at italienske damer pleier å slenge tallerkener i gulvet når de er sinte :D

De er ganske temperamentsfulle i latino-landene tror jeg,

da kjefter og smeller de og vifter med armene :-)

Ellers er finnene kjent for å banne og steike en del...

Svenskene kan også bli nokså hissig har jeg merket... selv om de stort sett er snille og gode.... hoho :-) Nordmenn er litt mer reserverte, men vi kan bli nokså temperamentsfulle vi og. Spesielt nordlenninger tror jeg, da kommer nok de verste bannordene :)

Islendinger vet jeg ikke så mye om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...