Gå til innhold

Viser dine barns navn hvilket parti du stemmer?


ekte nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var da en underlig måte å dele velgere inn på.

Navnene til mine barn er en mix av dette: Stabilt populære navn, Tradisjonelle, kulturelle, gamle navn og Navn fra forrige generasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg ser at jeg antakelig faller inn i kategorien, men tenker at politisk tilhørighet også hører sammen med hvilke samfunnslag/klasse man kommer fra/befinner seg i. Så da kan man i så fall dele navn inn på flere måter, som i at Ronnyer og Rogerer oftere er kriminelle.. Og at Victoria Emanuelle Jasmine gjerne har en mor på nitten med orange hud og bleika hår. *knis*

Og det er..hva heter det fansi ordet da..? Øhm.. neeei ikke koagulererer..(avslører herved MIN herkomst.. host) ikke korresponderer heller..*gruble* KORRELASJON ja.. Man har da lest om metode! *Sniff* og så har man heldigvis google.. :0D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg ser at jeg antakelig faller inn i kategorien, men tenker at politisk tilhørighet også hører sammen med hvilke samfunnslag/klasse man kommer fra/befinner seg i. Så da kan man i så fall dele navn inn på flere måter, som i at Ronnyer og Rogerer oftere er kriminelle.. Og at Victoria Emanuelle Jasmine gjerne har en mor på nitten med orange hud og bleika hår. *knis*

Og det er..hva heter det fansi ordet da..? Øhm.. neeei ikke koagulererer..(avslører herved MIN herkomst.. host) ikke korresponderer heller..*gruble* KORRELASJON ja.. Man har da lest om metode! *Sniff* og så har man heldigvis google.. :0D

''Og det er..hva heter det fansi ordet da..? Øhm.. neeei ikke koagulererer..(avslører herved MIN herkomst.. host) ikke korresponderer heller..*gruble* KORRELASJON ja.. Man har da lest om metode! *Sniff* og så har man heldigvis google.. :0D'' :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ja i følge noen av navnene stemmer vi SV, og det er ikke så langt unna,

dvs nå stemmer jeg miljøpartiet de grønne, jeg liker idealismen og engasjementet til dette partiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...