Gjest Lamictalisten Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Hei! Går på Lamictal; 200 på morgenen og 100 om kvelden. For psyken, ikke epilepsi. Jeg prøver å ta dem 08 og 20. 1. Er det farlig om f.eks. man tar morgendosen klokken 12? Altså om man glemmer å ta tablettene til korrekt tid... 2. Kan jeg likegodt ta alt sammen på morgenen? Takker for svar! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Du kan ta hele dosen en gang i døgnet. +/- 3 timer går bra. 0 Siter
Gjest Lamictalisten Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Du kan ta hele dosen en gang i døgnet. +/- 3 timer går bra. Tusen takk for raskt svar! Du sier at +/- 3 timer går bra. Betyr det at hvis jeg glemmer å ta medisinen slik at det f.eks. går 5 timer over, at jeg skal unnlate å ta dosen? Beklager dumme oppfølgningsspørsmål... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Tusen takk for raskt svar! Du sier at +/- 3 timer går bra. Betyr det at hvis jeg glemmer å ta medisinen slik at det f.eks. går 5 timer over, at jeg skal unnlate å ta dosen? Beklager dumme oppfølgningsspørsmål... Du skal fortsatt ta dosen, men skjer dette hyppig, har du ikke optimal virkning. 0 Siter
Gjest Lamictalisten Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Du skal fortsatt ta dosen, men skjer dette hyppig, har du ikke optimal virkning. Ah, ja skjønner... skal selvsagt prøve på det. Tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Du skal fortsatt ta dosen, men skjer dette hyppig, har du ikke optimal virkning. Gjelder dette andre medisiner også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.