Gjest fortvilet Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Hei, jeg er en jente på 27 år. Jeg har en tid vært plaget meg smerter i nedre del av magen,samt av og til blodig slimete utflod med brunt blod, og gikk for ta en gynekologisk prøve, jeg var ganske overbevist om jeg kunne ha klamydia, da jeg vet jeg har vært sammen med den person som hadde det, men i dag fikk jeg svar at alle prøvene var fine(tok også celleprøve og bakterieprøve),,,jeg burde jo bli lettet, men ble ikke det, jeg kjenner jo jeg har vondt av og til, det er ikke KJEMPEVONDT, men jeg kjenner det, jeg har spiral(hormonspiral), men den satt også fint sa han. Jeg har sliter forøvrig med angst og depresjon,,er for tiden ikke under "behandling" for det(har brukt et par forskjellige lykkepiller før), har avtale med legen om komme tilbake om en ukes tid for høre hvordan det går,,,har dager jeg er langt nede(redd for dø, redd for leve, alt trist , får ikke sove, eller urolig søvn osv.), men også dager da det går bedre, så det går jo, og forrdi jeg har to barn MÅ jeg jo opp av sengen og få de i skole og barnehage,,. Har også noe fra og til løs mage og syre, kan dette være psykisk? lurer på om det kan være noen sammenheng i alt dette? Så var det en ting til,,,jeg har en bekjent som lager forskjellige vin som hobby, de blir sterke(19-22%), hvertfall ved to anledninger jeg har drikket denne vin, første eller annet glass, er jeg blitt veldig dårlig, da fikk jeg smerter(en slags verk)fra magen og helt opp i brystet, samt ut i armene, det er veldig vondt og varer kansje ti minutter, så blir det borte, jeg har prøvd spise, drikket vann, sammt stikket fingen i halsen for kaste opp, men det hjelper ikke, men den gang jeg kastet opp, var det blod i oppkastet, lurer å hva dette kan være?, vet jeg har hatt dette et par gange mer enn disse to, men kan ikke huske om det var i forbindelse med drikke vin,,sist gang jeg har hatt det slik var i sommer, og jeg har ikke opplevd dette igjen, men har heler ikke drikkt slik vin. Vet det er mange spørsmål her, men håper du/dere kan hjelpe meg, føler meg fortvilet, oppgidd, og redd. Vil ellers takke for et fint forum. Mvh. A.M 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38601-hva-er-galt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jeg foreslår at du framlegger spørsmålet for spesialist i gynekologi Mette H. Moen i Doktor Onlines forum om gynekologi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38601-hva-er-galt/#findComment-146361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.