Hønemoren Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 I en angst/depresjonsperiode er det noen som opplever følgende: -Klump i halsen? -"Rasling i halsen/spiserøret"? Begge plagene ikke ofte, men innimellom. Lurer på om det kan ha noe med dårlige perioder å gjøre, er ikke tilstede i bedre perioder. Kan gå uker/mnd. i mellom På forhånd takk for svar. 0 Siter
Helmi Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Har jeg en dårlig periode med depresjon og mye angst, går jeg med "klump i halsen" døgnet rundt... Tror det er en ganske vanlig følelse i forb. med depresjon/angst 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Hadde klump i halsen når jeg hadde angst. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Klump i halsen høres velkjent ut... 0 Siter
Tonette Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 "Klump i halsen" kan komme av gråt eller angst. Det er en muskel som lukkes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.