Gjest poncho Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Hvor lenge kan man holde seg frisk fra en BP? Kan man bare ha et par ganske store, langvarige "utbrudd" i løpet av livet og ellers holde seg frisk? Med medisiner, uten medisiner`? Jeg tror at jeg hadde en peridode med ustabilitet da jeg var ganske ung. Så var jeg frisk i kanskje 15 år, uten medisiner og hjelp. Så begynte jeg å svinge igjen og det har vart i ca 10 år. Nå er jeg mye bedre fra akkurat dette igjen. Tror jeg er ganske stabil selv om jeg har endel andre plager. Er det da håp om å holde meg friskere i mange år framover? 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Du trenger ikke ha mer enn en hypoman(isk) periode i løpet av livet 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Du trenger ikke ha mer enn en hypoman(isk) periode i løpet av livet Akkurat. Lurer bare på om mønstret som jeg har med min sykdom sannsynligvis vil vedvare livet ut, eller er det sånn at det kan brenne ut når jeg blir eldre? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Du trenger ikke ha mer enn en hypoman(isk) periode i løpet av livet Akkurat. Lurer bare på om mønstret som jeg har med min sykdom sannsynligvis vil vedvare livet ut, eller er det sånn at det kan brenne ut når jeg blir eldre? 0 Siter
miakami Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Akkurat. Lurer bare på om mønstret som jeg har med min sykdom sannsynligvis vil vedvare livet ut, eller er det sånn at det kan brenne ut når jeg blir eldre? det brenner ikke ut, tvert imot men noen har jo mange år i mellom men pluteslig kan en alvorlig episode komme 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 det brenner ikke ut, tvert imot men noen har jo mange år i mellom men pluteslig kan en alvorlig episode komme Da er det vel best å svelge medisinene og håpe på det beste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.